2 צפייה בגלריה
הרגע שבו נתפסו בני הזוג בשירותים
הרגע שבו נתפסו בני הזוג בשירותים
הרגע שבו נתפסו בני הזוג בשירותים
(Twiiter / @VideosIrish)
זוג נוסעים בטיסת איזיג'ט, משדה התעופה לוטן לונדון לאי המסיבות איביזה, נתפס על חם כשהוא מקיים יחסי מין בתא השירותים האחורי של מטוס האיירבוס A320.
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות והפך לוויראלי נראים נוסעים נסערים וצוחקים בזמן שהם מביטים לעבר תא שירותים שדלתו סגורה. אחד מהדיילים ניגש אל התא, פתח את הדלת וחשף את הזוג. הגבר שהיה בשירותים מיהר להושיט יד ולטרוק את הדלת לקולות ההשתאות והמחוק של הנוסעים.
הסרטון שמתעד את הזוג בשירותים

הקברניט, שקיבל דיווח על מה שאירע בשירותים, הודיע למגדל הפיקוח כי הוא מבקש ששוטרים ימתינו לזוג לאחר הנחיתה. ואכן השניים, שהצטרפו למועדון Mile High (כינוי סלנג לאנשים שקיימו יחסי מין בטיסה), נלקחו לחקירה.
התגובות ברשת כמובן לא איחרו לבוא. אחד המגיבים בטיקטוק כתב: "בריינאייר היו גובים מהנוסעים אקסטרא על זה", אחד אחר הוסיף: "אני באמת מקווה שלא מדובר בטייס".
דובר חברת איזיג'ט מסר ל"דיילי מייל": "אנו מאשרים שבטיסה מלונדון לוטן לאביזה ב-8 בספטמבר הוזמנה משטרה מקומית לאור התנהלות בעייתית של זוג בזמן הטיסה".
2 צפייה בגלריה
מטוס איזיג'ט
מטוס איזיג'ט
מטוס איזיג'ט
(צילום: שאטרסטוק)

מה החוק אומר?

אין בחוק התייחסות ספציפית לגבי קיום יחסי מין במטוס בזמן טיסה באופן מפורש. עם זאת, האקט יכול להיתפס כלא חוקי מסיבות אחרות, בין אם בגין התערטלות בפומבי או אי ציות להוראות צוות אוויר בזמן טיסה.
החוק באירופה, שתחתיו פעלה הטיסה המדוברת, קובע כי אין לקיים יחסי מין בתא שירותים שיש לציבור גישה חופשית אליו.