טיסת יונייטד איירליינס שהמריאה ביום שני מיוסטון לפורט מאיירס שבפלורידה נאלצה לבצע נחיתת חירום בטקסס 33 דקות לאחר ההמראה בעקבות תקלה באחד מהמנועים. ברחבי הרשת פורסמו סרטונים של נוסעים שתיעדו להבות שיוצאות ממנוע הבואינג 737.

"אני זוכר שראיתי אור בוהק ומסנוור מכיוון החלון, היה רעש של פצצה שהתפוצצה, ואז ראיתי אש". אמר דיווייד גרונג'ר לרשת החדשות המקומית של יוסטון ABC13 . "היה כאוס, אנשים צרחו ובכו וניסו להבין מה קורה".
יונייטד איירליינס מסרה בתגובה כי "טיסה 1118 חזרה ליוסטון זמן קצר לאחר ההמראה בשל תקלה במנוע. הטיסה נחתה בבטחה והנוסעים ירדו מהמטוס באופן רגיל". מנתוני אתר מעקב הטיסות FlightAware עולה כי המטוס הסתובב בחזרה לנמל שממנו המריא 12 דקות בלבד לאחר ההמראה.
"המטוס צלל למטה, והטייס החזיר אותו למעלה", אמר נוסע בשם אליוט טרקסלקר. "המטוס גם היטלטל הרבה מאוד. אני חושב שיהיה הוגן לומר שכולנו חשבנו שנמות. שלחתי לאשתי אימייל פרידה שבו כתבתי: 'אני אוהב אותך, ותרגישי חופשי להמשיך הלאה'".
ב-ABC13 דווח עוד כי בתשדורת הרדיו נשמע הטייס אומר: "זה היה המנוע השמאלי, מנוע מספר אחד שלנו, הוא נפגע בזמנו שעלינו לגובה של 10,000 רגל, והדיילים ראו לרגע להבות יוצאות ממנו".
לאחר הנחיתה הנוסעים הועברו למטוס אחר שהטיס אותם אל היעד. המטוס עם המנוע התקול צפוי לשוב לטוס היום לאחר שעבר טיפול.