2 צפייה בגלריה
לראשונה מאז משבר הקורונה: אל על חוזרת לפוקט
לראשונה מאז משבר הקורונה: אל על חוזרת לפוקט
פוקט, תאילנד
(shutterstock)
תאילנד הודיעה כי תיירים שייכנסו למדינה החל מ-1 ביולי לא יצטרכו יותר להירשם במערכת האינטרנטית Thailand Pass, וגם יהיו פטורים מהצגת ביטוח בריאות שמכסה הוצאות רפואיות בסכום של לפחות 10,000 דולר או סעיף כללי של טיפול בקורונה. בנוסף, תבוטל החובה לעטות מסכה.
תאילנד החלה להקל בהדרגה על דרישות הכניסה כבר לקראת סוף 2021. עד לחודש יולי היא עדיין דורשת, גם מתיירים מחוסנים, לעבור בדיקות PCR עם הגעתם למדינה ולהישאר במלון שאושר על ידי הממשלה למשך לילה אחד עד להגעת התוצאות.
בעקבות שינוי המדיניות, החל מ-1 ביולי תיירים שיגיעו לתאילנד יצטרכו רק להציג מסמך שמאשר כי הם חוסנו או בדיקת קורונה שלילית שנערכה ב-72 השעות שלפני הגעתם.
2 צפייה בגלריה
תאילנד
תאילנד
בנגקוק, בקרוב יהיה קל יותר להגיע לשם
(צילום: Shutterstock)
רישום ל- Thailand Pass נחשב למסורבל ודורש הצגה של אישורי החיסונים, פוליסת הביטוח ומסמכים נוספים. לאחר הרישום מקבל התייר קוד QR לשימוש במהלך שהותו. הרשויות בתאילנד סבורות כי ביטול תהליך הרישום יסייע לצמיחה המחודשת של ענף התיירות.
בשנת 2019, לפני מגפת הקורונה, ביקרו בתאילנד כמעט 40 מיליון בני אדם. בשנה שעברה מספר המבקרים עמד על פחות מאחוז אחד ממספר זה. על אף שהתיירות בתאילנד החלה להתאושש בחודשים האחרונים, הענף עדיין רחוק מחזרה למספרים של פעם, כאשר התיירות היוותה 12 אחוז מהתמ"ג (תוצר מקומי גולמי) של המדינה.
משרד הבריאות התאילנדי הודיע ביום שישי על 1,967 מקרי קורונה חדשים ביממה האחרונה ו-19 מקרי מוות כתוצאה מהמחלה. מאז פרצה המגפה נרשמו במדינה יותר מ-4.4 מיליון מקרי קורונה ו-30,422 בני אדם מתו מהמחלה.