חופשת הפסח במערכת החינוך תחול השנה בין 28 במרץ ל-13 באפריל, וליל הסדר יצויין ב-5 באפריל. אלה נתוני הפתיחה שחייבים להכיר לפני שמתחילים לדבר על חופשות ונופשים בחג החירות. אם אתם רוצים לבלות את חג החירות מעבר לים, כנראה שעכשיו זאת ההזדמנות האחרונה שלכם למצוא טיסות לחו"ל במחירים סבירים יחסית. אז מה נשאר על המדף?
נתחיל ביעד הלואו-קוסט המסקרן קלוז' נאפוקה אליו תוכלו לטוס לחופשה בערב חג הפסח תמורת 78 דולר בלבד. הטיסות הישירות פועלות על ידי חברת וויזאייר ותוכלו לבלות שם ארבעה לילות. עוד ברומניה: טיסה לבוקרשט בשילוב חברות ארקיע ו-וויזאייר תעלה החל מ-137 דולר. אם תרצו לטוס לאי השכן קפריסין תוכלו לעשות זאת גם עם וויז שמוכרת טיסות ללרנקה במהלך החג במחיר התחלתי של 153 דולר.
נציין שכל המחירים בכתבה מתייחסים לכרטיס הלוך-ושוב, אך לא כוללים כבודה, ארוחות או הושבה. כל אלו יצריכו תוספת של עשרות אירו לכל כיוון.

נמשיך לכיוון מערב. טיסות עם ריינאייר לנאפולי יעלו החל מ-156 דולר לחופשה של שבעה לילות בחול המועד ובפסח ב'. וויזאייר מציעה טיסות לרומא במהלך ערב החג במשך ארבעה לילות תמורת 192 דולר. בשילוב שתי החברות האלו תוכלו למצוא גם מחירים זולים למילאנו, גם כן במהלך ערב החג תמורת אותו המחיר.
אם תמשיכו לשלב טיסות משתלמות בין שתי ענקיות הלואו-קוסט תמצאו גם טיסות זולות לווינה החל מ-208 דולר. וויזאייר גם מציעה טיסות לוונציה במהלך פסח ב' ב-260 דולר, לקטניה סיציליה לתשעה ימים, הכוללים את חול המועד, ב-292 דולר, וללונדון הפופולרית תמורת 299 דולר לארבעה לילות, כולל ערב החג.
1 צפייה בגלריה
לונדון בפסח מתאים לכם?
לונדון בפסח מתאים לכם?
לונדון בפסח מתאים לכם?
(צילום: shutterstock)
עוד יעדי לואו-קוסט שאליהם תוכלו לטוס במחיר סביר: במחיר התחלתי של 196 דולר תוכלו לטוס בחג לבודפשט או לאיסטנבול, אליה החברות הישראליות חוזרות לטוס אחרי יותר מעשור ומייצרות תחרות בין חברות התעופה. עוד בטורקיה, אנטליה ב-188 דולר. חיפשנו ומצאנו גם טיסות למלטה במחיר התחלתי של 216 דולר, ולוורשה במחיר התחלתי של 223 דולר.
בתוך כך, נותנים שאספה ענקית התיירות העולמית Booking.com על אודות היעדים המובילים בעולם שבהם ישראלים הזמינו מקומות לינה במהלך חג הפסח (בין 5 ל-13 באפריל) עולה מגמה מפתיעה: אחרי לונדון במקום הראשון, טוקיו תופסת את המקום השני וגם קיוטו במקום התשיעי מראות על מגמה שמצביעה בבירור על חזרתה של יפן כיעד חם למטייל הישראלי.
יפן, שבפסח אשתקד כלל לא הייתה ברשימה, בין היתר בשל מגבלות קורונה נוקשות, היא המדינה היחידה שמיוצגת פעמיים בעשירייה,

ומה קורה בארץ? אין הפתעות. אילת פותחת את הרשימה במקום הראשון, אחריה ירושלים ותל אביב. מבחנית סוגי מקומות האירוח שהישראלים מזמינים: המלונות במקום הראשון, לאחר מכן אתרי נופש המוגדרים כריזורטים, לאחר מכן דירות ולבסוף מלונות דירות ובתי הארחה.