חברת אל על הודיעה היום (ה') כי היא מחזירה את הטיסות הישירות לפוקט החל מ-1 בפברואר ובמקביל מגדילה את היצע המושבים לבנגקוק. מחיר כרטיס הלוך ושוב לתאילנד מפברואר 2024 יחל ב-799 דולר.
בהודעת החברה נמסר כי "לאחרונה נרשמת עלייה בביקושים לטיסות 'התאווררות' ליעדים שונים בעולם, וביניהם גם לטיסות למזרח. מכירת הכרטיסים לפוקט נפתחה באתר החברה ואצל כלל סוכני הנסיעות. אל על תפעיל עד שלוש טיסות שבועיות לפוקט בימים שני, שלישי וחמישי, וחזור בימים שלישי, רביעי ומוצ"ש".
2 צפייה בגלריה
התגעגעתם? מלון בפוקט
התגעגעתם? מלון בפוקט
התגעגעתם? מלון בפוקט
(shutterstock)
שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר: "אל על מפעילה בימים אלה טיסות ל-35 יעדים שונים ברחבי העולם, ופועלת על מנת לשמור על הגשר האווירי בין ישראל לעולם. אנו עוקבים באופן תדיר אחר השינויים בהעדפות הלקוחות ומעדכנים את לוח הטיסות שלנו בהתאם. לאחרונה אנו רואים צורך מתגבר אצל ישראלים רבים לייצר הפוגות מהמצב ולצאת להתאווררות בחו"ל, ובהתאם מקפידים לאפשר היצע רחב של אפשרויות לקהל לקוחותינו".
חברת ישראייר תשוב להפעיל קווים לסופיה ולבוקרשט. בנוסף, תמשיך החברה בהפעלת הקווים לדובאי, אתונה, בודפשט, בטומי, ורנה, טביליסי, לרנקה, קישינב ופראג.
מוקדם יותר השבוע ארקיע הודיעה כי היא מגדילה את רשת היעדים שלה לתקופה שבין ינואר עד מרץ. החברה תפעיל קווים לשמונה יעדים – לרנקה, אתונה, בלגרד, בדופשט, בוקרשט, פראג, פלובדיב (בולגריה) ומילאנו. בנוסף, ארקיע תפעיל את טיסות הסקי עבור חברות קלאב מד ופינגויין לגרנובל בימי שבת וראשון.
עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר כי "כבר מעתה רואים התאוששות של 10% בכמות הנוסעים משבוע לשבוע. עם כל הצער, למדנו לחיות במלחמה לצדינו. השגרה משתלטת, אנחנו צמודים לפחות זמן מסך. אם עד עכשיו טסו לנסיעות עסקים והכרחיות בלבד, ישראלים יצאו מחודש ינואר לנסיעות פנאי, התרעננות, סקי ועוד. החברות הזרות המעטות והאמיצות שהודיעו שהן חוזרות מייצרות אווירה של חזרה לשגרה.
חברת סקידיל מוציאה טיסות עם חברות ישראליות לשדות התעופה שקרובים לאתרי סקי בצרפת, איטליה, אוסטריה, בולגריה וגאורגיה. הטיסות כוללות הטסת ציוד סקי בחינם והעברות ישירות מהשדה לאתר ובחזרה.
2 צפייה בגלריה
גולשים באישגל
גולשים באישגל
לא מוותרים על הסקי
(צילום: Shutterstock)
רונן כץ, מנכ"ל ובעלים של חברת סקי דיל, אמר כי "לפי מה שנראה כרגע, אנחנו ביותר מ-50% ביקושים מאשר בשגרה, זה מספר לא רע בהתייחס לעובדה שאנחנו במלחמה. השארנו טיסות סקי כמעט לכל היעדים שהיו לנו, פשוט צמצמנו כמויות. השנה יש כמויות שלג אדירות, הכי הרבה שהיו בעשר השנים האחרונות ובהרבה אתרים מדווחים על תנאי הגלישה הטובים ביותר שהיו מזה הרבה מאוד שנים. בשלושה שבועות האחרונים, אנחנו רואים שיפור בקצב ההזמנות ואפילו ברמה משמעותית. ההזמנות הן בעיקר לינואר ולפברואר ויש גם מי שמזמינים למרץ. אנשים נוטים להזמין בעיקר לטווח הקרוב בגלל חוסר הוודאות לגבי מה שיהיה בהמשך".

עלייה במספר הנוסעים בנתב"ג

רשות שדות התעופה הודיעה הבוקר כי היום (ה') יעברו בנתב"ג כ-24 אלף נוסעים ב-136 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. סך הכל ייצאו היום 11,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, וייכנסו לישראל 12,100 נוסעים. מדובר במספר שיא של נוסעים לתקופת המלחמה, מאז שרוב חברות התעופה הזרות הפסיקו לטוס לישראל.