1 צפייה בגלריה
מטוס של חברת דלתא איירליינס
מטוס של חברת דלתא איירליינס
מטוס של חברת דלתא איירליינס
(צילום: shutterstock)
טיסת חברת דלתא איירליינס מאטלנטה לברצלונה נאלצה לשוב ולנחות בנמל בג'ורג'יה שבארצות הברית פחות משעתיים לאחר שהמריאה, זאת לאחר שאחד מהנוסעים סבל משלשול חריף שהוביל ל"סכנה ביולוגית" בתוך המטוס.
לאחר שהטייס הודיע לאנשי צוות הבקרה האווירית כי בכוונתו לשוב ולנחות בשדה שממנו המריא, הוא נשאל אם מדובר במקרה חירום, והשיב בשלילה: "יש לנו בעיה של סכנה ביולוגית – שלשול של נוסע לכל אורך המטוס".
על פי תיאור של אחד מאנשי הצוות, הריח בתא הנוסעים היה ברמות בלתי נסבלות שלא אפשרו להמשיך בטיסה. "הצוות ריסס עם מטהרי אוויר בניחוח וניל", העיד אחד מהנוסעים, "אבל זה רק החמיר את המצב ונתן לכל הסיטוציה ריח של חרא בריח וניל".
לאחר הנחיתה המטוס עבר ניקוי מקיף ויסודי ורק בשעה 02:30 בלילה המריא מחדש לדרכו. הנוסע שסבל מהשלשול פונה באמבולנס לבית חולים, ולפי דיווחים בכלי תקשורת שונים הוא סובל מבעיה רפואית חמורה.
על אף הסיטואציה החריגה והלא נעימה, הנוסעים גילו הבנה, ואף שיבחו את צוות המטוס על האופן שבו תפעל את המקרה. "בהתחשב בנסיבות הצוות עשה עבודה יוצאת מן הכלל", אמר אחד מהנוסעים, "כך גם צוותי הקרקע שטיפלו במטוס לאחר הנחיתה".
דובר החברה אישר את פרטי המקרה והוסיף: "הצוותים שלנו פעלו במהירות וביסודיות על מנת לנקות את המטוס כדי שיהיה כשיר לבצע את טיסת ההמשך ליעד המקורי, אנחנו מתנצלים בפני הנוסעים שלנו על העיכוב שנגרם".