בשורה לחובבי איי יוון – החל מחודש יוני יופעלו שתי טיסות ישירות מנתב"ג ללסבוס. חברת קשרי תעופה הודיעה היום (א') כי תשווק חבילות נופש לאי ששוכן בצמוד לחוף המערבי של טורקיה בצפון-מזרח הים האגאי.
3 צפייה בגלריה
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
(צילום: shutterstock)
הטיסות יבוצעו על ידי חברת קורנדון איירליינס, כאשר מחיר טיסה הלוך ושוב, כולל שליחת מזוודה, מתחיל מ-379 דולר לאדם.
חבילת נופש שכוללות טיסות וארבעה לילות במלון ברמה של 3 כוכבים, עם ארוחת בוקר, עולה החל מ-475 דולר לאדם בחדר זוגי.
חבילה דומה במלון ברמה של 4 כוכבים עולה החל מ-575 דולר לאדם, וחבילה למלון 5 כוכבים עולה החל מ-619 דולר לאדם.
ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה, אמר: "אנחנו מודעים היטב שישראלים רבים כבר נוהגים לנפוש באי ולחלקם אף יש בתי נופש במקום. כעת נוכל לספק עבורם טיסה ישירה של פחות משעתיים ללא צורך במעבר באתונה".
מקשרי תעופה נמסר עוד: "למי שמחפש חיי לילה מטורפים, לא נמליץ להגיע ללסבוס. למרות שבעיר הבירה מטיליני תוכלו למצוא כמה מועדונים הפועלים כל הלילה, באופן כללי שומרת העיר על אווירת לילה שלווה יותר שמאפשרת למבקרים ליהנות מערבים רגועים. לרוב הבילוי הלילי יהיה בטברנות וקפיטריות שהופכות לברי טרקלין קסומים בערבים, המספקים סביבה רומנטית".
3 צפייה בגלריה
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
חוף הים בכפר מוליבוס (מיתימניה), לסבוס
לא מקום לחובבי מסיבות: מוליבוס (מיתימניה)
(צילום: shutterstock)
בחברת התיירות הישראלית הזכירו כי לסבוס ידועה גם בידידותה לחברי קהילת הלהט"ב ואף מארחת מדי שנה מספר פסטיבלים עבור הקהילה.
לסבוס מתגאה בקו חוף נרחב של 320 ק"מ, ומציעה מקומות מגוונים מחופים חוליים וחלוקי נחל ועד מבני סלע געשי. חוף ואטרה (Vatera), המשתרע על פני כמעט תשעה קילומטרים בולט כחוף הארוך ביותר של האי עם מים כחולים עמוקים וחול דק. עוד בלסבוס: סקאלה ארסו (Skala Eressou), חוף חולי נודע באורך שלושה קילומטרים, כולל מים רגועים ושקיעות מדהימות, בעוד שחוף צוניה (Tsonia) ליד הכפר קלייו מציע מים בתוליים ומנות יווניות מסורתיות.
חוף פטרה, עם חול זהוב, הוא אחד החופים המאורגנים ביותר של לסבוס, המספק בידור ביום ובלילה. אנאקסוס, אגיוס איזידורוס וחוף מלינדה ליד פלומארי מציעים מים נקיים, נופים ציוריים ומתקנים לחוויה מרגיעה על חוף הים. לבסוף, מפרץ גרה מציג את חוף טרטי, מפלט מאורגן עם מי טורקיז צלולים, גבעות שופעות וטברנות מקסימות.
"לסבוס מציעה גן עדן לחובבי מים עם מגוון פעילויות הקשורות לים", ציינו בקשרי תעופה. "בין אם מדובר בשיט, גלישת רוח, קאיקים או חתירה. הים האגאי המקיף את לסבוס אידיאלי לשיט חלומי, הכולל רוחות נוחות לאורך כל השנה, מפרצונים ציוריים ומעגנים בטוחים.