כותרת ביניים מרכז

מוזיאון אגם בראשון לציון

המבקרים ביום הבחירות במוזיאון אגם לאומנות, המוקדש כולו ליצירתו של האומן יעקב אגם, יוכלו ליהנות משיטוט חופשי במוזיאון, כמו גם מסדנת יצירה קינטית הכוללת פעילות עם מגנטים. הסדנה מותאמת במיוחד לילדים בגילאי 10-5.
18 צפייה בגלריה
מוזיאון אגם
מוזיאון אגם
מוזיאון אגם
(צילום: עידן גרוס)
* שימו לב: אין להכניס עגלות ילדים למוזיאון.
מתי: בין השעות 19:00-10:00
עלות הכניסה: מבוגר - 40 שקלים, גילאי 18-5 - 20 שקלים (ניתנת הנחה לתושבי העיר). הפעילות כלולה בכרטיס הכניסה ללא עלות נוספת.
לפרטים: 03-5555900/5

פעילויות לכל המשפחה ב"גן העיר" תל אביב

במתחם "גן העיר" בתל אביב, יקיימו ביום הבחירות שתי פעילויות מיוחדות לכל המשפחה: ההצגה "עכברת העיר ועכבר הכפר" שתוצג במקום, וסדנאות יצירה להכנת ארנקים לתעודות הזהות שיחולקו לילדים במהלך ההפעלה. פעילות היצירה מתאימה לילדים בגילאי 9-3.
מתי: הסדנאות ייערכו בין השעות 12:30-11:00; ההצגה תתחיל ב-17:30 אחר הצהריים

בדרך לקלפי עולים לטיסה במטוסי F16

מתחם "הטייסת" היחיד בארץ (וגם בעולם) מזמין אתכם ליהנות ביום הבחירות מפעילות ייחודית הכוללת להיות טייסי F16 ליום אחד.
18 צפייה בגלריה
סימולטור בטייסת במתחם סינמה סיטי בגלילות
סימולטור בטייסת במתחם סינמה סיטי בגלילות
סימולטור בטייסת במתחם סינמה סיטי בגלילות
(צילום: יח"צ)
המתחם, הנמצא בסינמה סיטי גלילות, בנוי כטייסת אמיתית כמו של בסיסי חיל האוויר, ומעניק חוויה מלאה מרגע הכניסה אליו - החל מלבישת סרבלי טיסה, דרך הדרכות טיסה המועברות על ידי טייס קרב או מדריכת סימולטור, ועד לקבלת משימות לביצוע, טיסה בסימולטור חדשני ואפשרות לתצפת על המדינה מלמעלה
משך הפעילות הוא כ-70 דקות, והיא מתאימה לגילאי 12 ומעלה (לא נדרש ידע קודם בטיסה).
עלות: 290 שקלים לאדם.
לפרטים: באתר

מוזיאון ישראל

ביום הבחירות, המוזיאון יפתח את שעריו החל מ-10:30 בבוקר ועד 16:00 אח-הצהריים. המבקרים במקום יוכלו להתרשם ממגוון התערוכות החדשות והמדוברות המוצגות שם, בהן: "ראידה אדון: זרות"; "אמות וסיפים: אלמנטים של אדריכלות מודרנית באומנות העכשווית", התערוכה "נופי גוף", שבוחנת את גבולות הגוף והנפש באומנות ועוד.
18 צפייה בגלריה
מוזיאון ישראל
מוזיאון ישראל
מוזיאון ישראל
משפחות עם ילדים, יוכלו ליהנות מהתערוכה "שוברים את הכלים וכן משחקים" המוצגת באגף הנוער, כמו גם לצפות ב"מנהרת הזמן" - סרט אנימציה לכל המשפחה בעקבות המגילות הגנוזות (הפעילות כלולה בתשלום הכניסה למוזיאון).
בנוסף, יוכלו להצטלם עם היצירה האהובה עליהם, ואף יקבלו במתנה מזכרת יצירתית מהמוזיאון – פנקס עם היצירות המוצגות בו.
עלות הכניסה: מבוגר - 54 שקלים; ילד - 27 שקלים.

סיור תיאטרלי בירושלים

חברת "יאללה באסטה", המוציאה סיורים קולינריים בשווקים ברחבי הארץ, מזמינה משפחות עם ילדים לסיור תיאטרלי וטעים בבירה.
מדובר בסיור מומחז ומשעשע, העוקב אחר הדמויות המתגוררות בסמוך לשוק מחנה יהודה ובשכונת נחלאות. בין היתר, ייחשפו המשתתפים לבשלניות השכונות הללו, ישמעו על סיפורם של ילדי העולים שהתגוררו שם, ייפגשו עם שדכנית חרדית ועם קבצן ירושלמי, שגלה להם כיצד הוא מצליח להוציא כסף מעשירי העיר.
18 צפייה בגלריה
סיור יאללה באסטה בשוק מחנה יהודה
סיור יאללה באסטה בשוק מחנה יהודה
סיור "יאללה באסטה" בשוק מחנה יהודה
(כפיר חרבי )
בנוסף, ייהנו המשתתפים מפלאפל ישראלי עם כוס לימונדה מרעננת, ויקנחו את הסיור בסיום מתוק עם גלידה איטלקית משובחת..
מתי: הסיור הראשון ייצא בשעה 10:00 בבוקר, והשני ייצא בשעה 13:00 בצהריים.
עלות: 60 שקלים לאדם. ההשתפות בסיור כרוכה בהרשמה מראש.
להרשמה: באתר

גן החיות התנ"כי

בגן החיות התנכ"י, ייערכו גם כן בחירות, כשהמתמודדות הן מפלגת הפילים, מפלגת הג'ירפות, מפלגת הטורפים, מפלגת הלמורים, מפלגת הזברות ומפלגת הפנדות האדומות. הבחירות יפתחו, כאמור, ויימשכו עד יום שישי ה-6 במרץ. על מנת להצביע למפלגה האהובה עליכם, יש להיכנס לעמוד הפייסבוק של גן החיות - ולהצביע. תוצאות ההצבעה יפורסמו ביום ראשון (8.8 במרץ).
18 צפייה בגלריה
גן החיות התנכ"י
גן החיות התנכ"י
גן החיות התנכ"י
(צילום: אלי מנדלבאום)
בנוסף, מחר גן החיות יהיה פתוח בין השעות 17:00-09:00 וברחבת הכניסה יפוזרו המצעים של המפלגות השונות, על מנת לעודד את המבקרים להצביע למפלגות של גן החיות.
מלבד זה, המבקרים מוזמנים לטייל בין שבילי הגן, ליהנות מההאכלות המודרכות לאורך כל היום, להתרשם מהמצעים ולהצביע למפלגה ולמועמדת התואמות ביותר לתפישת עולמם. שימו לב: כל מבקר רשאי לבחור פעם אחת בלבד, וזכות הבחירה היא מגיל 3 ומעלה. הקלפי בגן החיות יהיה פתוח בין השעות 16:30-09:30.
עלות: ילד (גיל 18-3) 46 שקלים, מבוגר - 59 שקלים.
לפרטים נוספים: 2-6750111 0 או באתר

מתחם "מול החוף וילג"

במתחם החדש, יחסית, הממוקם על כביש החוף סמוך לחדרה, יציעו מבחר פעילויות לכל המשפחה, בהן הופעה של הרכב הגובהטרון הכולל מוזיקאים, שחקנים, קומיקאים, להטוטנים וליצנים שיפעילו את הקהל ברחבי המתחם בין השעות 16:00-11:00.
פעילות נוספת הצפויה להתקיים במתחם היא גלישת גלים, שתיערך בבריכת הגלישה הייחודית והגדולה ביותר בארץ. שתיפתח לסשנים של גלישת גלים לאורך כל היום כך שלא צריך לחשוב פעמיים ולבדוק את מצב הגלים בים ביום החופש הקרוב.
גם מתחם "ההחלהקרח וילג" הצמוד, שמושק בימים אלה, ייפתח מחר לטובת המבקרים. מדובר במתחם ההחלקה על קרח הראשון באזור, שיכול להכיל עד כ-30 מבקרים ומותאם לגילאי 3 ומעלה.

בוחרים בחרמון

לכבוד יום הבחירות לכנסת ה-23, השיק אתר החרמון הטבה לכרטיס בילוי משולב בהנחה של 23% ברכישה אינטרנטית בלבד (כניסה+רכבל+אטרקציה), כלומר - במקום 98 שקלים, תשלמו על הכרטיס 75 שקלים במכירה אינטרנטית. בנוסף, אלו שיירכשו את הכרטיס במקום, יתבקשו לשלם סכום של 34 שקלים לאדם (ילד/מבוגר).
18 צפייה בגלריה
קרונות הרכבל החדש בחרמון
קרונות הרכבל החדש בחרמון
קרונות הרכבל החדש בחרמון
(צילום: רפאל נווה, אתר החרמון)
שימו לב כי המבצעים מוגבלים ליום הבחירות בלבד, וכרטיס משולב ניתן אך ורק לרכישה אינטרנטית (המבצע תקף לכרטיס זה בלבד, שאר מחירי הרכישה האינטרנטית נותרו כפי שהיו).
מכירת הכרטיסים נפתחה היום (1 במרץ) בשעה 14:00, ותימשך עד יום שני (2 במרץ) בשעה 14:00. הכרטיסים למימוש ביום הבחירות בלבד.
מתי: בין 16:00-08:00 (כניסת רכבים עד השעה 15:00). הכניסה והמתקנים בתשלום.
לפרטים: 1599-550-560 או באתר

סיורים מודרכים לכל המשפחה בעין קשתות

אתר המורשת הלאומי במושב נטור, מציע ביום הבחירות פעילות לכל המשפחה הכוללת סיורים מודרכים במהלכם ילמדו המבקרים טכניקה חדשנית של שחזור וארכיאולוגיה, וייחשפו להתיישבות היהודית בגולן. בנוסף, יוצב במקום שולחן יצירה לילדים, הכלול במחיר הכניסה.
18 צפייה בגלריה
המעיין והקשתות ברקע
המעיין והקשתות ברקע
המעיין והקשתות ברקע
(צילום: עופר בלנק)
מתי: 17:00-09.00, כניסה אחרונה בשעה 16:00.
עלות: 25 שקלים למבוגר, 15 שקלים לילד (בגילאים 17-5). עבור גמלאים, סטודנטים ותושבי הגולן (בהצגת תעודה) - הכניסה לאתר היא ללא עלות.
לפרטים נוספים: באתר או בדף הפייסבוק "עין קשתות"

"שם קוד: האיש שלנו בדמשק": מרחב בריחה במפקדת הכוחות הסורים

משחק משפחתי, מאתגר ומלהיב המתאר את סיפור הגבורה ההרואי והטראגי של המרגל אלי כהן. משך הפעילות כולה הוא כשעה וחצי, במהלכו מתמודדים הצוותים זה מול זה: צוות כחול מול צוות לבן. הפעילות מותנית ברישום מראש דרך האתר (שימו לב: כדי לממש את הטבת יום הבחירות, יש להכניס את קוד הקופון: spy).
איפה: במפקדת הכוחות הסורים (מופיע בוויז)
שעות פתיחה: 15:00-10:00
מחיר כניסה במבצע ליום הבחירות: 35 שקלים למשתתף מגיל 6 ומעלה, או 150 שקלים למשפחה.

אתר התיירות ראש הנקרה

אתר הנקרות הוא יעד נפלא לטיולים, ופתרון מצוין ליום חופש עם הילדים. בין האטרקציות שבאתר: ירידה ועלייה ברכבל התלול בישראל, מיצג אור-קולי וביקור בנקרות היפהפיות.
ניתן להעשיר את הביקור ולשלב (במחיר מיוחד) גם טיולים ברכבים חשמליים או רכיבה על אופניים לאורך טיילת החוף. הפעילות מתאימה לכל המשפחה.
מתי: בין השעות 17:00-9:00
עלות: 48 שקלים למבוגר, 38 שקלים לילד (18-3).
לפרטים: 073-2710100 או באתר

סדנת שוקולד במרכז המבקרים דה קרינה בעין זיוון

ביום הבחירות תיערך סדנת שוקולד לכל המשפחה במרכז המבקרים שבעין זיוון, המותאמת לילדים ולחובבי שוקולד בכל הגילים.
18 צפייה בגלריה
בוטיק השוקולד "דה קרינה"
בוטיק השוקולד "דה קרינה"
בוטיק השוקולד "דה קרינה"
(צילום: עדי פרץ)
מלבד הסדנה, ייהנו המבקרים מצפייה בסרטון המתאר את סיפור המקום ואת סיפורה של השוקולטיירית, קרינה צ'פלינסקי, וכמובן תתאפשר טעימה ממגוון השוקולדים המיוצרים משך הפעילות הוא 45 דקות.
מתי: 15:00-09:00
עלות: סדנת שוקולד - 59 שקלים למשתתף (שימו לב: ביום הבחירות לא יתקיים סיור במפעל).
לפרטים: 04-6993622, יש לתאם הגעה מראש.

הרפת הרובוטית באבני איתן

כאן, מציעים ביום הבחירות למבקרים סיור בן שעה ורבע הכולל צפייה בסרטון המספר על הרפת ועל הייחודיות שלה, צפייה ברובוט החולב, בהגמעת העגלים מבקבוק היונקים, בחביצת חמאה, ולסיום - כל מבקר יוכל ליהנות משוקו מתוק וסמיך אותו מכינים במקום.
עלות: 35 שקלים, החל מגיל 3.
לתיאום הגעה: ליאורה -050-4060311

InsideOut - מתחם חדרי בריחה בראש פינה ובקצרין

רשת חדרי הבריחה InsideOut, מציעה מספר פעילויות בהן: חדר בריחה בסגנון סדרת הטלוויזיה "בית הנייר", חדר בריחה בו תתבקשו לפתור את סודו של הגלגל ברמת הגולן וחדרי בריחה נוספים - חלקם מותאמים גם לילדים, וחלקם בגרסאות מפחידות יותר.
מתי: בין השעות 24:00-09:00
עלות: 130-90 שקלים לאדם (תלוי בגודל הקבוצה). הפעילות מתאימה לקבוצות קטנות, גדולות ולמשפחות. במקום ניתנות הנחות לילדים מתחת לגיל 8, לסטודנטים ולחיילים בהצגת תעודה.
לפרטים: 072-3970344 או באתר

גן גורו

במהלך הביקור בגן, ייחשפו המבקרים לבעלי החיים המתגוררים ביבשת אוסטרליה וילמדו על ההתנהגות המאפיינת אותם בעונת החורף - החל מקנגרו, דרך קואלות ובעלי כנף אוסטרליים ועד לעטלפים ולחשיבותם האקולוגית לעולם.
18 צפייה בגלריה
גן גורו
גן גורו
גן גורו
(צילום: נדב כפיר)
אגב, מכל כרטיס מועבר דולר אוסטרלי אחד כתרומה לשיקום בעלי החיים באוסטרליה, נוכח השריפות שפקדו את היבשת לפני כמה חודשים.
עלות: 59 שקלים עבור כרטיס בודד.
להזמנות כרטיסים בהנחה: באתר
אתרי התיירות של חבל אילות שבערבה הדרומית, מזמינים את המבקרים לנצל את יום הבחירות כדי לחוות אטרקציות, סיורים ופעילויות במחיר מיוחד של 10 שקלים בלבד.
18 צפייה בגלריה
פארק תמנע
פארק תמנע
פארק תמנע
(צילום: טל חנוכי)
בין האטרקציות השונות ניתן למצוא: קטיף בחממת "חמשת החושים" בקיבוץ אליפז (14:00-10:00), מסיבת אוזניות של תיאטרון אלעד החל מהשעה 16:00, סיור חוויתי במרכז המבקרים של יטבתה וטעימות. בנוסף, בפארק תמנע - בין השעות 16:00-08:00 - יוקרן מיצג מולטימדיה בעקבות הנחושת, ייערכו מגוון מסלולי טיולים רגליים, ברכב או באופניים (ניתן לשכור אופניים במקום בתשלום נוסף) ותיערך פעילות של מילוי בקבוקים בחול צבעוני.
18 צפייה בגלריה
שמורת חי בר יטבתה
שמורת חי בר יטבתה
שמורת חי בר יטבתה
(צילום: דורון ניסים)
בנוסף, בין השעות 12:00-10:00 יוכלו המבקרים ליהנות מסיורים מודרכים בפארק הצפרות שבאזור, כמו גם מביקור בחי בר יטבתה (בין השעות 15:00-08:00) כולל סיורים מודרכים.
18 צפייה בגלריה
"אקו-כיף" בקיבוץ לוטן
"אקו-כיף" בקיבוץ לוטן
"אקו-כיף" בקיבוץ לוטן
(צילום: שרון מחט)
סיור מודרך נוסף ייערך ב"אקו-כיף" שבקיבוץ לוטן, וסיור עצמאי יתקיים בבית האומניות של קיבוץ נאות סמדר הכולל ביקור ביקב וטעימות יין.
בעונה זו של השנה, פארק הירדן שבגולן התכסה בתורמוסים סגלגלים, וזה בדיוק הזמן לנסוע לגולן וליהנות ממרבדי הפריחה היפהפיים. בפארק עצמו יש כמה מסלולי טיול, מהם תוכלו להשקיף על הפריחה היפהפייה.
18 צפייה בגלריה
שביל הביצה בשמורת עין אפק
שביל הביצה בשמורת עין אפק
שביל הביצה בשמורת עין אפק
(צילום: מנו גרינשפן)
בשמורת הטבע עין אפק, ייערך טיול במסלול מעגלי סביב הביצות ובריכות המים ובין בעלי החיים, הציפורים וצמחיית הגדות. בנוסף, יתקיימו במקום פעילויות לכל המשפחה הכוללות טיבוע ציפורים, סיורים מודרכים, משחקים מדליקים בנושא טבע, כמובן, ויוקרן גם הסרט האור-קולי - "סיפורה של טיפה".
מתי: בין השעות 15:00-10:00
עלות: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

בורחים אל העבר בבית גוברין

בגן הלאומי בית גוברין, ייערך ביום הבחירות משחק קבוצתי המבוסס על עולמות התוכן של חדרי הבריחה. מדובר במשחק חידות מלהיב ומאתגר, שישלח אתכם אל פינות גלויות ונסתרות ובין עתיקות, אל האמפיתאטרון, אל הכנסייה ועוד.
18 צפייה בגלריה
בית גוברין
בית גוברין
בית גוברין
(צילום: רשות הטבע והגנים)
במהלך המשחק, תצטרכו לחפש, לחשב, לספור ולחדד את החושים על מנת להגיע לפתרונות.
מתי: בין השעות 15:00-11:00
עלות: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה, חינם למנויי מטמון.

נחל תנינים

טיול לאורך הנחל הסמוך לחדרה, שלגדותיו צמחיית מים ענפה. במהלך הטיול תוכלו ליהנות מהפריחה היפהפייה ומשפע המים הזורמים בנחל. בנוסף, במקום תתבצע הדגמה של הפעלת הסכר הרומי העתיק והמבקרים ילמדו כיצד פועלת טחנת קמח המופעלת בכוח המים.
18 צפייה בגלריה
מטיילים בנחל תנינים
מטיילים בנחל תנינים
מטיילים בנחל תנינים
(צילום: מאיה חכמון קדוש, רשות הטבע והגנים)
במהלך הסיור יפגשו המשתתפים את עדילי, המתגוררת בכפר השכן ג'סאר א זרקא. עדילי תספר על מסורת הקליעה בכפר, ותדגים קליעה מסורתית והמבקרים יתנסו בחוויית הקליעה בעצמם.
מתי: בין השעות 15:00-10:00
עלות: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

משחק חידות בתל אשקלון

פעילות מיוחדת בגן הלאומי תל אשקלון לגילוי סודותיה של העיר העתיקה. במשחק יהיו חידות ומשימות מאתגרות מעולמות התוכן של חדרי הבריחה: בין היתר, תתבקשו לפתור בעיות, לפתוח מנעולים ותיבות, למשוך חבלים, למצוא את ההבדלים ולמשש חפצים ועוד.
18 צפייה בגלריה
גן לאומי תל אשקלון
גן לאומי תל אשקלון
גן לאומי תל אשקלון
(צילום: מנו גרינשפן)
לערכת המשחק מצורפים מפה, חידות ומפתחות ואתם תצטרכו למצוא את התיבות והתשובות. את הערכה עצמה, ניתן לרכוש במחיר סמלי של 15 שקלים במרכז השירות למטייל שבמרכז הגן. הערכה מותאמת לקבוצה של כ-5 משתתפים.
מתי: בין השעות 15:00-11:00
עלות: בתשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

בחירות בממלכת החיות: גן לאומי כוכב הירדן

ביום הבחירות, יחכו לכם נציגי ממלכת החיות באתר שבכוכב הירדן, שם גם ייערכו בחירות לפי כל כללי הדמוקרטיה. כמו כן, תתקיים במקום פעילות חווייתית לכל המשפחה בדגש פורימי.
18 צפייה בגלריה
כוכב הירדן
כוכב הירדן
כוכב הירדן
(צילום: אבי דוד, רשות הטבע והגנים)
בנוסף, החל מהיום (1 במרץ) נפתח חניון הלילה שבמקום ללינת משפחות. להשתתפות בפעילות, כמו גם ללינה במקום, יש להירשם באתר של רשות הטבע והגנים.
מתי: 14:00-10:00
עלות: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.

המרוץ לחלון: גן לאומי כורזים

משחק משימות חווייתי, שבו ייחשפו המבקרים ל"חלונות כורזים" - סגנון הבנייה הייחודי לאזור, שהתגלה לראשונה בכפר היהודי העתיק כורזים.
18 צפייה בגלריה
כורזים
כורזים
גן לאומי כורזים
(צילום: ראובן ריבן)
במהלך הסיור יעברו המבקרים בין מקווה הטהרה, לבתי המגורים ועד לבית הכנסת המפואר. הפעילות כוללת בנייה, יצירה, פיתרון חידות ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה.
מתי: הסיור ייצא בשעה 10:00.
עלות: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויי מטמון.