10 צפייה בגלריה
רעות אברהמי ואדר מרטיארנה בהצעת נישואין בפארק תמנע
רעות אברהמי ואדר מרטיארנה בהצעת נישואין בפארק תמנע
רעות אברהמי ואדר מרטיארנה בהצעת נישואין בפארק תמנע
(צילום: אדר מרטיארנה )

דה פארם האוס, בבת שלמה: אהבה בין הכרמים

מתחם "דה פארם האוס", הנמצא במושבה בת שלמה, כבר נבחר על ידי מגזין הטיולים האמריקאי Condé Nast Traveler לאחד מאתרי הלייף סטייל שהכי כדאי לבקר בהם, והוא גם נחשב לאתר פופולרי למדי להציע בו נישואים.
המתחם, שמיועד לזוגות בלבד וכולל ארבע סוויטות סביב בריכת אינפיניטי, הוא גלויית נוף מושלמת לענות בה "איי דו" למי שישאל. לטובת המציעים הלכו כאן צעד ונוסף ומציעים חבילה בסיסית להצעת נישואים שכוללת אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר, פינה שבו מקיימים את הטקס האישי תחת עץ הפטל בבוסתן לאור נרות.
במקום יש גם חדר יין, מסעדת פארם טו טייבל, וניתן לקיים סדנאות אוכל, טיפולים הוליסטיים וצעידה נינוחה בטבע, שם אתם עשויים לפגוש זוג שהגיע במנחת המקומי היישר אל לב הכרמים בחיפוש אחר טבעת.
החל מ-2,500 שקלים ללילה. פרטים נוספים והזמנות בטלפון: 054-2246866 או במייל.
10 צפייה בגלריה
יקבי כרמי בת שלמה טו באב
יקבי כרמי בת שלמה טו באב
דה פארם האוס, בת שלמה. באושר ועושר
(צילום באדיבות יקב כרמי בת שלמה)

מגדל דוד בירושלים: תצפית רומנטית

הדרך אל מעמד החופה שבו אומרים "אם אשכחך ירושלים..." עוברת פעמים רבות גם בירושלים עצמה. אחד האתרים הפופולריים בבירה להצעות נישואים הוא מוזיאון מגדל דוד. הרחבה שעל גג המוזיאון שאליה עולים במאה מדרגות, משקיפה אל העיר העתיקה ומהווה את אחת הנקודות הרומנטיות ביותר בעיר.
התצפית מהמצודה היא הגבוהה ביותר בעיר העתיקה, והיא מאפשרת מבט של 360 מעלות לעיר העתיקה והמודרנית. היא ממוקמת בראש מגדל שנבנה על ידי הורדוס לפני כ־2,000 שנה ופתוחה 7 ימים בשבוע לאורך כל השנה. אין כמו להציע נישואים במיקום המרגש הזה, שבו משק כנפי ההיסטוריה גורם גם ללב להתרחב.
10 צפייה בגלריה
הצעת נישואין במוזיאון מגדל דוד ירושלים
הצעת נישואין במוזיאון מגדל דוד ירושלים
מגדל דוד. מול החומות
(צילום באדיבות מגדל דוד מוזיאון ירושלים)

ספסל התצפית ועץ השיזף בתל חדיד: מול אורות המרכז

תל חדיד הוא נקודת תצפית מרהיבה ביער בן שמן על כביש 444 הצופה לכל מישור החוף. בראש התל, בין שלל ממצאים ארכיאולוגיים, ניצב ספסל שכאילו מחכה לאוהבים הצעירים, שמולו מנצנצים מרחוק האורות של תל אביב, פתח תקווה, רמת גן, הרצליה ועוד.
יש במקום עץ שיזף עתיק, שכמו עד נאמן מלווה את הטקס המרגש. מומלץ להגיע בשעת השקיעה, לקחת את הזמן ולתת לשמש לפנות בהדרגה את השמיים לכוכבים, לפתוח בקבוק יין ועוד כמה דברים טעימים שהבאתם איתכם.
ויש עוד בונוס: אפילו בקיץ רצוי להצטייד לקראת ההגעה לכאן בבגד ארוך וקליל, כי יש רוח טובה.
10 צפייה בגלריה
עץ השיזף בתל חדיד
עץ השיזף בתל חדיד
עץ השיזף בתל חדיד
(צילום: יותם יעקבסון)

יקב תל שיפון, אורטל: יין ונוף

יקב תל שיפון בקיבוץ אורטל שברמת הגולן הוא אחד היקבים היפים בארץ, והכרמים המטופחים שבו הם ספוט מושלם להצעת נישואים רומנטית. היקב היפהפה יושב בתצפית נהדרת לעמק, ואת הכרמים שלו מקיפים שיחי ורדים שמהווים השלמה נהדרת לתמונה.
אם תתאמו את הטקס האישי שלכם עם פעילויות היקב, תוכלו לשלוף טבעת ממש עם השקיעה, וגם להתארגן בתשלום על סדרת טעימות של יינות היקב, ובעונה זו אלה הם הלבנים הקרים והמאוד מרעננים שמוגשים עם גבינות מקומיות. אפשר גם להמתין לחופת הכוכבים ולערוך תצפית משותפת ומודרכת עם טלסקופ מקצועי, ללמוד על גרמי השמיים, ולנסות למתוח קווים של אהבה בין מאדים ונוגה. פרטים נוספים בטלפון: 073-3859382 או באתר.
10 צפייה בגלריה
יקב תל שיפון
יקב תל שיפון
יקב תל שיפון, אורטל. הצעה ברמה
(צילום באדיבות תל שיפון)

נמל עין גב: על המים

נמל עין גב שבכינרת נבחר כבר עשרות שנים כמיקום המושלם להצעות נישואים רבות, בעומק התפאורה הרומנטית הנפלאה על רקע האגם הלאומי. בשנים האחרונות, הצעות הנישואים פה הן מושקעות יותר, ומלוות בהפקות, במוזיקה, בצלמים ובכיבוד, והן מתקיימות לרוב בשקיעה הזהובה היורדת לעת ערב על הנוף המושלם.
מסביב ניצבים ספסלים אל מול המים, סירות הדייגים וסירות המטיילים המתנודדות ברוח הנעימה, והרבה שחפים מעל שיגיעו לחגוג איתכם את הרגע.
10 צפייה בגלריה
הצעת נישואין בעין גב
הצעת נישואין בעין גב
נמל עין גב. שקיעה מוצלחת
(צילום: לימור נחום)

ספסל מנעולי האהבה בערבה: מול המדבר

"ספסל מנעולי האהבה" בערבה התיכונה הוא לוקיישן פופולרי למי שרוצים להציע נישואים באווירת בריחה אינטימית ופשוטה. במעמד ההצעה, בני הזוג ניצבים אל מול הנוף הבראשיתי עוצר הנשימה שיוצר תחושה שהכל אפשרי. האוהבים מוזמנים להביא מנעול מהבית, או לקנות במתחם מנעול עם חריטה אישית של שמותיהם, ולאחר ההצעה המרגשת לנעול את המנעול על הספסל.
ההמלצה של המקום היא להשליך את המנעול לחול המדברי, אבל אנחנו היינו מדלגים על השלב הזה, מטעמים אקולוגיים ברורים, ולוקחים אותו איתנו. אם מגיעים בשעת הלילה, הכוכבים כבר ידאגו לצייר עבורכם חופה טבעית. אם הכל הלך כמתוכנן, אפשר גם להישאר ללון באחת מבקתות האבן הזוגיות המבודדות במתחם נוף צוקים הסמוך, לשכשך בג'קוזי פרטי עם כוס יין, לבחור עיסוי מרגיע ולנשום ביחד. פרטים נוספים באתר.
10 צפייה בגלריה
ספסל מנעולי האהבה בערבה
ספסל מנעולי האהבה בערבה
ספסל מנעולי האהבה בערבה. מדבר לזוג
(צילום: אביטל הירש)

המצפה התת-ימי באילת: הכרישים לא מפריעים

אחד המקומות השווים להצעות נישואים בישראל הוא פארק המצפה התת-ימי באילת. האווירה הפסטורלית והאקזוטית מביאה צעירים רבים לכרוע ברך דווקא על רקע בעלי החיים הימיים המרהיבים ובהם גם כרישים - השוחים בבריכת הכרישים הגדולה במזרח התיכון.
אפשר לצפות בכרישים מתוך מנהרה שקירותיה ותקרתה בנויים זכוכית, כך שהמבקרים בעצם עוברים במרכז הבריכה, בעוד שהכרישים שוחים בהנאה מעל ראשיהם.
זוג האוהבים, מתן ואור, כבר אמרו איי דו בבריכה הזו. במהלך הביקור שלהם בבריכת הכרישים ובשיתוף הצוות, הופיע צוללן של המצפה בתוך הבריכה לצד הכרישים, והניף את השלט "אור אהובתי התינשאי לי?", אור כמובן הסכימה, והשניים נמצאים בעיצומן של ההכנות לחתונה. פרטים נוספים באתר.
10 צפייה בגלריה
הצעת נישואין במצפה התת ימי באילת
הצעת נישואין במצפה התת ימי באילת
המצפה התת ימי באילת. תפאורה מיוחדת
(צילום באדיבות המצפה התת ימי אילת)

פארק תמנע: חלון של הטבע

בתוך אינסוף הוד ויופי מדברי שיציפו אתכם בפארק תמנע, גם האהבה שלכם תצטייר אינסופית, ואולי לכן מדובר באחד המקומות הכי מבוקשים להצעות נישואים בארץ, או למי שאוהבים מאוד את המדבר.
באחד הפארקים היפים בישראל שמציע עשרות מסלולי הליכה ונסיעה, תופעות גאולוגיות נדירות, אגם מלאכותי ואפשרויות לינה מגוונות - תוכלו גם להגיד “איי דו” ולהתכוון לזה.
10 צפייה בגלריה
הזוג רעות אברהמי ואדר מרטיארנה בהצעת נישואין בפארק תמנע
הזוג רעות אברהמי ואדר מרטיארנה בהצעת נישואין בפארק תמנע
פארק תמנע. מתחת לקשת הגדולה
(צילום: אדר מרטיארנה )
ואל תשכחו תוך כדי שאתם נתונים בקסם אהבתכם, להרים את העיניים גם לקסמו של הטבע, ולזכור שבקעת תמנע נוצרה לפני עשרות מליוני שנים, כתוצאה מפעילות טקטונית וכחלק מהשבר הסורי-אפריקני, ולכן פותח בפניכם “חלון גיאולוגי” נדיר של שכבות האדמה והזמן.
וכאן בתמונה, כמו המון זוגות לפניהם, שכבר חוו הצעת נישואין מרשגות ברחבי הפארק, אתם יכולים לראות את אדר ורעות שהתארסו מתחת לקשת הגדולה.

המנהרה הטמפלרית בתל אביב: אלכוהול וסודות

10 צפייה בגלריה
מנהרה טמפלרית בתל אביב ומוזיאון ויסקי
מנהרה טמפלרית בתל אביב ומוזיאון ויסקי
מנהרה טמפלרית בת”א. דרינק רומנטי
(צילום: אסף קרלה)
קבלו מקום מפתיע להצעת נישואים: הוויסקי בר-מוזיאון ששוכן במבנה טמפלרי היסטורי במתחם שרונה בתל אביב. זהו מתחם מעוצב המשלב בין בר למוזיאון ויסקי, ומכיל מעל 1,400 סוגי ויסקי המגיעים מיותר מ-13 מדינות. המבנה שבו פעל במהלך המאה ה-19 יקב טמפלרי ולאחר מכן, ועד לפני כעשור, שימש את אנשי המוסד, נוסך בתוכו אווירת קסם מסתורית, שהיא מעטפת נפלאה להפתעה שבליבה השאלה: התינשאי לי. עכשיו נראה את האחת שתסרב אחרי כל ההשקעה הזו.
במקום יש מטבח שף עדכני. ולצד סוגים שונים ומובחרים של ויסקי, תמצאו גם מבחר קוקטיילים אופנתיים שבהחלט אפשר לקחת בשעה שתצאו לטיול פרטי ורומנטי במנהרה הטמפלרית הסמוכה - ושם באווירה ההיסטורית המיוחדת אפשר לערוך את הטקס. המקום כשר בהשגחת צהר.
דוד אליעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב. פרטים נוספים בטלפון: 03-9551105 או באתר.