9 צפייה בגלריה
חופשת וולנס מלון נחשולים
חופשת וולנס מלון נחשולים
חופשות הוולנס בארץ שכדאי להכיר
(צילום: ניר דוידזון)
השקט שלפני החופשה (המשפחתית): רגע לפני עונת ההכול כלול, ונופשי המשפחות עם הילדים שעושים הרבה שמח בבריכה - מגיעה חופשת הוולנס. נראה שבעלי מלונות בארץ הסתכלו מעבר לים וראו כי הטרנד של שימת הדגש בנופש על הגוף והנפש, על תזונה וספורט, הוא כבר הרבה מעבר לטרנד.
מדובר בניסיון לקחת את מושגי המלונאות הקלאסיים כמו ארוחת בוקר, ספא ובריכה ולשדרג אותם לכיוון מילת הקסם "וולנס" (Wellness) - בריאות גופנית ונפשית שהחלה לעניין קהלים רבים בעולם ובשנים האחרונות גם בארץ. וכך ממצב של אירוע חד פעמי או חד שנתי, ניתן לראות כיום יותר ויותר מלונות ורשתות של מלונות שמכניסים את המושג הזה באופן תדיר יותר ללו"ז החופשות.
לפניכם רשימת המלונות ברחבי הארץ שמכינים את עצמם לאירועים מסוג זה בתקופה הקרובה.

Vert Wellness Festival :חגיגת גוף ונפש במקום הנמוך בעולם

רשת מלונות ורט (VERT) מציגה את אירוע Wellness Festival בים המלח. מדובר בפעם הראשונה שהרשת משיקה אירוע מסוג זה בארץ. פסטיבל על טהרת הבריאות שיימשך שלושה ימים.
מה מחכה לאורחים?
סדנאות בריאות ודוכני מזון מגוונים שפותחו על ידי מומחי בריאות ויועצים קולינריים, סדנאות וולנס לאיזון הגוף והנפש. בין המנחים בפסטיבל - גורו הבריאות והכושר אירה דולפין, השחקן שי אביבי שיעביר סדנאות משחק וזוגיות, מאמנת הכושר והעיתונאית, שרון ינובסקי עם ותק של 18 שנה בפילאטיס, ייעוץ לתזונה טבעית ומומחית לניקוי רעלים, ועוד מעל 50 סדנאות בשלושה מתחמים עם מנחים ומאמנים מהתחום.
9 צפייה בגלריה
חופשת וולנס במלון VERT ים המלח
חופשת וולנס במלון VERT ים המלח
24 שעות 3 ימים של וולנס במלון VERT ים המלח
(צילום: איה בן עזרי)
בנוסף מתחם הספא של המלון יציע תפריט טיפולים מיוחד לאורחי הפסטיבל. הופעות של מוזיקאים דוגמת: מוש בן ארי, להקת טיפקס, טרומלפדוב ועוד, וכמובן - ים המלח. את פסטיבל הבריאות מפיקים סורנטו בריאות אנד וולנס.
מתי ומה המחיר?
הפסטיבל יתקיים במלון VERT ים המלח בתאריכים 16-19.6.22.
מחיר עבור זוג לשלושה לילות החל מ-1,852 שקלים לזוג.
המחיר באותם תאריכים על בסיס חצי פנסיון יעלה 2,055 שקלים ללילה.
אסף בן דב, סמנכ"ל השיווק בחברת הניהול של רשת מלונות VERT אמר ל-ynet כי "זיהינו בשנים האחרונות את המגמה ההולכת וגוברת של חופשות עם דגש על אורח חיים בריא, שהוא כבר לא טרנד חולף - אלא דרך חיים שתופסת תאוצה בציבור הישראלי. אנו מציעים לנופשים חגיגה שכולה מוקדשת לגוף ולנפש במקום הכי נמוך בעולם".

סאפ ומיינדפולנס במלון חוף נחשולים

המלון שיושב על אחת מרצועות החוף היפות בישראל בקיבוץ נחשולים שבמישור החוף הצפוני, כבר ותיק בתחום הוולנס ומוציא גם השנה חופשות תחת הקונספט.
הפעם מדובר בחופשה לזוגות בלבד (ישנן גם חופשות קונספט לאמהות אחרי לידה, אמהות ובנות ועוד) שתכלול ריטריט שלם על חופי המלון ועל המים שלצידם.
מה מחכה לאורחים?
שוף שבוע של שיעורי יוגה ופילאטיס בכל בוקר וערב באולם המשקיף לגלים בקו ראשון למים, הרצאות על אורח חיים בריא בראיית המיינדפולנס, שיעור סאפ במפרץ נחשולים, סדנאות מדיטציה ושיחות על איך מכניסים בריאות ליום-יום ועוד. האירוע בהנחיית נעמה גלבוע ורינת ריינה.
9 צפייה בגלריה
חופשת וולנס מלון נחשולים
חופשת וולנס מלון נחשולים
שיעורי סאפ לאורחי ולאורחות המלון נחשולים
(צילום: ניר דוידזון)
9 צפייה בגלריה
חופשת וולנס מלון נחשולים
חופשת וולנס מלון נחשולים
וסדנאות נוספות שידאגו לגוף שלכם.ן
(צילום: ניר דוידזון)
"התחלנו עם חופשות הוולנס בנחשולים בשיתוף ניר ולינדה מחברת התיירות 'סורנטו וולנס' שמתמחה בחופשות בריאות ואורח חיים בריא עוד בתקופת הקורונה. הקונספט נולד כחלק מהרצון להעניק לאורחי המלון תכנים מתחום הגוף והנפש, ברמת אירוח ושירות ללא פשרות, בחוף היפה בעולם.
להפתעתנו , הקהל הישראלי מחבק את סדנאות הוולנס ופסטיבל Wellfest ויש דרישה מתמשכת לתכנים שונים ומגוונים", אמר איתי אשל, מנכ"ל מלון נחשולים.
מתי ומה המחיר?
אירוע הריטריט יתקיים בתאריכים 9-11.6.22. המחיר - 2,790 שקלים לזוג בחדר מסוג בוטיק ים ללילה. המחיר כולל את כל הארוחות, התכנים והסדנאות המוצעים באירוע.

פיטנס באחוזת יערות הכרמל

להבדיל מיתר המלונות ברשימה זו, מלון יערות הכרמל מבוסס כולו ערכי הגוף והנפש, שמירה על התזונה ועל הבריאות כבר מיום היווסדו. הוא למעשה, מהמלונות החלוציים בתחום שעושה זאת על בסיס קבוע כבר עשרות שנים ומספק לאורחיו בכל ימות השנה תפריט בריא, סדנאות ספורט ואפילו דורש מהאורחים לשמור את הטלפונים הניידים מחוץ לחללים הציבוריים של המלון.
9 צפייה בגלריה
תמנות מלון יערות הכרמל
תמנות מלון יערות הכרמל
מחלוצי תחום הוולנס בארץ - מלון ספא יערות הכרמל
(צילום: אסף פינצ'וק)
CARMEL FITNESS הוא ליין אירועים שמתקיים פעם בחודשיים באחוזת יערות הכרמל מקבוצת מלונות ישרוטל (Isrotel Exclusive). הסדנה מתמקדת בתכנים שעוסקים בחיבור ושימור גוף ונפש והם מועברים על ידי מדריכים מקצועיים של האחוזה.
מה מחכה לאורחים?
במהלך הסדנה יפגשו האורחים את המדריכים המקצועיים של האחוזה לסדנאות, הרצאות ואימונים בכל רמה. האירוע מתמקד בכושר ובפונקציונאליות הגוף.
מתי ומה המחיר?
ב-7.6.22 יתקיים אירוע עם פעילויות מרובות ביום אחד.
המחיר החל מ-1,860 שקלים ללילה.

מצפה הימים בשבועות

מלון נוסף של רשת ישרוטל שמושתת גם הוא על ערכי הוולנס, עוד הרבה לפני שהטרנד נחת בארץ, הוא מצפה הימים שבראש פינה.
מה מחכה לאורחים?
בשבועות התוכנית במלון מתחילה עם קוקטייל חגיגי לאורחים בשעות אחר הצהריים והרכב מוזיקלי, יין, גבינות ופירות.
ארוחת ערב על טהרת הגבינות האורגניות ומרכיבים תוצרת מצפה הימים.
בנוסף, תתקיים סדנת טעימות יין ומגוון סדנאות מתחום הוולנס.
9 צפייה בגלריה
מלון מצפה הימים
מלון מצפה הימים
מקום שעושה טוב לנפש ולגוף - מצפה הימים
(צילום וסטיילינג: לינוי ודרור)
מתי ומה המחיר?
מדובר בסופ"ש של שבועות המתחיל ב-3.6.22 ומסתיים ב-6.6.22.
מחיר לימים שישי עד ראשון או שבת עד שני: החל מ-4,826 שקלים לחדר זוגי.

חופשת אייטיז במלונות פרימה

במלון אואזיס ספא קלאב בים המלח מרשת מלונות פרימה מציעים חופשת טיפולים וחוויות לגוף ולנפש ובנוסף חוויה מוזיקלית – להיטי שנות ה-80.
מה מחכה לאורחים?
סיורים רגליים לעין בוקק בליווי מורה דרך מוסמך, שיעורים לעיצוב וחיטוב הגוף, הידרו פילאטיס בבריכות מי מלח, הופעות עם שירי שנות ה-80 ועוד.
מעבר לכך, המלון מציע נופש שלווה הוליסטית עשירה בפעילויות, טיפולים, מתקני ספא, בריכות, חוויות קולינריות ותוכנית בידור בסביבה שקטה, המאפשרת חופשת ספא אמיתית וניתוק אולטימטיבי.
9 צפייה בגלריה
פרימה אואזיס ים המלח
פרימה אואזיס ים המלח
לנפוש קצת אחרת. פרימה אואזיס ים המלח
(צילום: יח"צ)
מתי ומה המחיר?
האירועים יתקיימו במהלך חודש יוני 2022
המחירים: החל מ- 2,000 שקלים הכוללים את שלל הפעילויות.
"את ההשראה למלון ולקונספט המדובר שאבנו מהסביבה הטבעית והכל-כך ייחודית לו. השילוב של המדבר והרי יהודה, מי הטורקיז של ים המלח, סגולות הטבע והאנרגיה, שיחד יוצרים אווירה אידיאלית המאפשרת לגוף, לנפש ולרגש להגיע לנירוונה", מסרו מהמלון.

כשקולינריה ומוזיקה נפגשות: אירועי רשת דן

במלונות הרשת - דן קיסריה, דן אכדיה, דן תל אביב ומלון לינק, מציעים סופי שבוע בחודשים הקרובים, הכוללים לרוב חיבור בין שף המלון לשף מפורסם שיחד מרכיבים ארוחת ערב מיוחדת המבוססת על מרכיבים מקומיים וטריים.
תכנים שונים כמו סופ"ש זוגיות עם הפסיכולוגים יעל ודני מהתוכנית "חתונה ממבט ראשון", מפגשים בין איש הקולינריה דוד קישקה ואותו שף שיתארח במלון. זאת לצד הופעות מגוונות החל מהופעה של הכבש השישה עשר, הופעה של להקת המחול הקיבוצית, מופע של ארכדי דוכין ועוד.
9 צפייה בגלריה
הופעות מוזיקה וסדנאות לגוף על חוף ימה של הרצליה. דן אכדיה
הופעות מוזיקה וסדנאות לגוף על חוף ימה של הרצליה. דן אכדיה
הופעות מוזיקה וסדנאות לגוף על חוף ימה של הרצליה. דן אכדיה
(צילום: אורי אקרמן)
מתי ומה המחיר?
בדן קיסריה בתאריכים 7-9.7.22.
בדן אכדיה ובמלון לינק בתאריכים 27-29.7.22.
בדן תל אביב בתאריכים 11-13.8.22.
מחירים טרם פורסמו.

"גם וגם" לנשים בלבד במלון אלגרה עין כרם

הריטריטים של "גם וגם" נולדו מתוך הצורך לסוף שבוע עבור נשים בלבד שמתעסק גם בגוף וגם בנפש, אך לא שוכח לשים דגש על הסטייל והפינוק.
מה מחכה לאורחות?
איזון בין מנוחה לעשייה, בין פשטות לפינוק, בין טיפול לבילוי - "גם וגם".
"למשך יומיים נתנתק מקצב החיים התובעני ונאפשר לעצמנו להוריד הילוך, לנשום אוויר צלול ולהנות מנופי עין כרם הקסומים", נמסר מהמלון.
הפעם הדגש יהיה על שחרור דפוסים ושינוי הרגלים. האורחות ילמדו דרך האלמנטים השונים ברפואה הסינית איך לשמור על גוף מאוזן ובריא, הן יישבו
למדיטציות ברוח הבודהיזם, יתרגלו יוגה בסגנון ויניאסה דינאמי, ילמדו דרך סדנאות NLP כלים פרקטיים להתמודדות עם שינויים.
9 צפייה בגלריה
חופשת נשים בלבד - מלון אלגרה בעין כרם
חופשת נשים בלבד - מלון אלגרה בעין כרם
חופשת נשים בלבד - מלון אלגרה בעין כרם
(צילום: דניאל סימון)
בנוסף, כל אחת תזכה לדיקור ממוקד של שעה ומפגש NLP אישי.
את ארוחת השישי הן יבלו במסעדה של המלון, ארוחה צמחונית עשירה עם הרבה יין טעים.
מתי ומה המחיר?
הריטריט יתקיים ב-10-11.6.22 מלון בוטיק אלגרה, עין כרם
המחיר מתחיל ב-1,650 שקלים לאחת (תלוי בסוג החדר). מחיר זה כולל הכול: סדנאות, תרגולים, טיפולים ארוחות שף ועוד הפתעות.