גם היום חם מאוד, ולכן חשבנו שזה זמן טוב להכיר לכם את ארן הוגלנד, צעיר נורבגי בן 29 שנוהג לשחות במי הקוטב הקפואים של לונגירביאן, עיר הבירה של הארכיפלג סבאלברד שבאוקיינוס הארקטי.
ארן בפעולה:
בין פעם אחת לשלוש פעמים בשבוע הוגלנד קופץ למים הקפואים כשהוא לבוש בבגד ים קצר בלבד. סרטונים שבהם הוא נראה צולל מתחת לגושי קרח ושוחה מבעדם הפכו לוויראליים בעמוד האינסטגרם שלו.
"זה יותר כיף מאשר מפחיד", סיפר הוגלנד בשיחה עם ה"דיילי מייל" הבריטי. לדבריו, הוא מרגיש ממש טוב לאחר הטבילות הקפואות שנמשכות בין כמה שניות לדקה, ומסייעות לו להירגע.
השאלה איך הוא היה מתמודד עם גל החום שכאן

אם זה עושה לכם חשק, שימו לב, הוגלנד מזהיר הרפתקנים כי צריך קודם כל להתרגל לטבילות במים קרים לפני שקופצים למי קרח קפואים באמת: "אתה צריך רק מישהו שיהיה איתך, אני ממליץ להתאמן לפני, לעלות ולרדת תחילה מאותו חור של קרח, כך שתוכל גם לראות כיצד דברים נראים מתחת לקרח".
הסרטונים הוויראליים שלו צולמו בסוף החודש שעבר, וכעת הקרח כבר נמס וארן מחפש דברים מסעירים אחרים לעשות. "יהיו הרבה קפיצות מצוקים וצניחות חופשיות", סיפר לגבי תוכניותיו לעתיד הקרוב. "בשבוע הבא אצא לטיול עם חברים בחוף המערבי של נורבגיה כדי לעשות עוד דברים משוגעים".
היינו חייבים לבדוק למה הוא התכוון כשאמר "קפיצת צוקים"