בשיתוף SkiDeal
3 צפייה בגלריה
אתר הסקי בדובאי
אתר הסקי בדובאי
אתר הסקי בדובאי
(צילום: Shutterstock)
לאחר הדיווח על גיבוש הסכם השלום בין ישראל לאמירויות בשבוע שעבר, עיני התיירים מישראל המחפשים יעד חדש - נשואות לעבר היעד המסקרן. רק כשלוש שעות טיסה ואתם באבו דאבי או דובאי, שתי נסיכויות הידועות בעושר וביוקרה שלהן אך גם בטמפרטורות הגבוהות מאוד, שיכולות להגיע קרוב ל-50 מעלות בקיץ.
אז לאלו מכם שמתכננים שם כבר את החופשה הבאה אך חוששים מהחום הכבד - תשמחו לדעת כי בדובאי תמצאו מתחם סקי מפואר, שממוקם, איך לא, בתוך קניון, גם הוא כמובן ממוזג.
כתבנו נשלח עד לדובאי כדי לבדוק את השטח, וחזר עם המלצה חמה לחופשת סקי אחרת לגמרי. צפו:
האולם, הנקרא Ski Dubai, נמצא בתוך קניון האמירויות שנחשב לאחד הקניונים הגדולים בעולם. המתחם הוקם בהשקעה ראשונית של יותר מ-400 מיליון דולר. האתר מציע 22,500 מ"ר מושלגים, המתחלקים לחמישה מסלולים ברמות משתנות.
גולת הכותרת היא מסלול הסקי המקורה הראשון בעולם. האטרקציה מבטיחה קיצוניות מוחלטת בין 50 המעלות שבחוץ ל-ארבע מעלות שיחכו לכם בתוך המתחם, והיא מושכת אליה מיליוני מבקרים בכל שנה.
אם זה לא מספיק, המבקרים יוכלו ליהנות משורה של אטרקציות נוספות: הר בגובה 85 מטרים, פארק מקפצות, ריילים, רמפות, מסלולי מזחלות, מעליות ארבעה מושבים, הדרכות למתחילים ומתחם קרח ייחודי למשפחות - כולל ארמונות, קירות טיפוס ומערות - הכל עשוי קרח ומותאם לילדים ולכל מי שעדיין מהסס לצאת אל המסלול, אבל רוצה להרגיש את הקרח מקרוב.
3 צפייה בגלריה
אטרקציות לכל גיל במתחם הסקי הענק בדובאי
אטרקציות לכל גיל במתחם הסקי הענק בדובאי
אטרקציות לכל גיל במתחם הסקי הענק בדובאי
3 צפייה בגלריה
מסלול הגלישה המקורה הגדול בעולם
מסלול הגלישה המקורה הגדול בעולם
מסלול הגלישה המקורה הגדול בעולם
(צילום: יוסי פישר)
אם אתם פחות בעניין של קרח ויותר להירטב אז יש כאן גם מסלולי גלישה, סנופארק, גלישת אבובים במסלול הסנופארק, משחק עם פינגווינים ואפילו שיעורי גלישה.
האתר הייחודי מתופעל בזכות טכנולוגיה מתקדמת וחסכונית, כולל נורות LED חסכוניות ותהליכי אופטימיזציה של התאורה - הכל במטרה לייצר חיסכון בצריכת החשמל המטורפת הדרושה לשם תחזוק מתחם מהסוג הזה - שמחייב הבדלי טמפרטורות קיצוניים.
מה המחירים?
עלות השימוש במתקנים נעה בין 150 - 490 AED (דירהם של איחוד הנסיכויות הערביות) שזה בשקלים 140 - 455 ש"ח. בקיץ יש להם יום מלא שהעלות שלו הינה 250 AED שהיא 231 שקלים. עלויות של שיעורי גלישה הינן בנפרד.

בשיתוף SkiDeal