הטיסה ההיסטורית היום (ב') של חברת אל על מנמל התעופה בן גוריון אל אבו דאבי שבאיחוד האמירויות היא בדיוק מה שחיכו לה, לא רק ממשלת ועם ישראל, אלא גם סוכני הנסיעות בארץ.
8 צפייה בגלריה
מלון ריקסוס באי סדיאת
מלון ריקסוס באי סדיאת
חבילות הנופש הראשונות שמוצעות לישראלים המעוניינים לטוס לאמירויות
(RIXOS)
הטיסה הראשונה לצד הסכם הנורמליזציה כמובן, מביאה בשורה לתיירים מישראל. אמנם צריך עוד לחכות עד לאישור רשמי וסופי בין המדינות, כזה שיאפשר לישראלים להיכנס עם דרכון ישראלי ליעדים השונים באמירויות. כעת עדיין רק ישראלים עם דרכון זר מורשים להיכנס. ועד שזה יקרה, אלו שלוש החברות הישראליות - הראשונות להרים את הכפפה - שהחלו להציע לישראלים אפשרויות נופש ונסיעה שונות, כל אחת בתחומה.

חבילות נופש במלונות יוקרה

הראשונה שחתמה על הסכם בלעדיות עם רשת מלונות בינלאומית המחזיקה במלונות באמירויות היא חברת קשרי תעופה, שהחלה כבר לשווק חבילות נופש באבו דאבי ובדובאי.
מדובר ברשת היוקרתית ריקסוס (Rixos) המפעילה מלונות וריזורטים בדרגת חמישה כוכבים ברחבי העולם וכן ארבעה בתי מלון באיחוד האמירויות: שניים בדובאי ושניים באבו דאבי וכן עוד שלושה בבנייה בימים אלו.
8 צפייה בגלריה
מלון ריקסוס באי סדיאת
מלון ריקסוס באי סדיאת
מתחם הבריכה במלון ריקסוס באי סדיאת
(RIXOS)
כך לדוגמה, חבילת נופש בסוכות במלון "ריקסוס פרימיום דובאי", הכוללת חמישה לילות על בסיס ארוחת בוקר וטיסות עם חברת טורקיש איירליינס (עצירה באיסטנבול) תעלה לאדם בחדר זוגי החל מ-1,639 דולר. מחיר לאדם בהרכב של זוג עם שני ילדים (עד גיל 12) יעלה החל מ-1,389 דולר.
חבילה למיקום אחר - האי סדיאת הסמוך לאבו דאבי, הכוללת גם היא חמישה לילות אך על בסיס הכל כלול במלון "ריקסוס פרימיום", טיסות עם טורקיש - תעלה החל מ-1,689 דולר לאדם בחדר זוגי והחל מ-1,599 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים.
ניר מזור, סמנכ"ל השיווק של קשרי תעופה אמר "הסכם השלום המתהווה הוא זריקת אופטימיות לענף דווקא בתקופה קשה ביותר. פעלנו במהירות לנצל את קשרינו הענפים ברחבי העולם והצלחנו, במהלך בזק, לחתום על הסכם בלעדיות עם הרשת הידועה 'ריקסוס'. נוכל לשווק מידית חבילות נופש - למורשי כניסה בשלב ראשון, כבר לחגים הקרובים, ולאחר מכן גם לאזרחים ישראלים כשחתימת ההסכם תושלם. נופש במדינת האמירויות מצית את הדמיון, הציבור הישראלי עומד להיחשף לחוויית תיירות שונה לחלוטין מכל מה שהורגל שהתמורה למחיר שהוא ישלם - עונה מעל ומעבר לכל ציפייה".
8 צפייה בגלריה
מלון ריקסוס באי סדיאת
מלון ריקסוס באי סדיאת
מלון ריקסוס באי סדיאת
(RIXOS)
8 צפייה בגלריה
מלון ריקסוס באי סדיאת
מלון ריקסוס באי סדיאת
האי סדיאת, איחוד האמירויות
(RIXOS)
מוראט אלפמן מנהל המכירות הגלובלי של רשת ריקסוס אמר כי "לתעשיית התיירות ייקח זמן להתאושש ממשבר הקורונה. עם זאת נראה כעת בברור שאנחנו נכנסים לשלב של ההחלמה. מלונות ריקסוס באיחוד האמירויות ,כעת יותר מתמיד, עומדים לצידכם, קשובים להבין את הצרכים שלכם, ולכתוב יחד איתכם פרק חדש וקסום עבור הלקוחות הישראלים".

טיולים מאורגנים מגיל 40 ומעלה

חברת "פגסוס טיולים", המתמחה בהוצאת טיולים מאורגנים לרחבי העולם, מציעה כבר עכשיו שריון מקומות עבור טיולים מאורגנים בנסיכויות בחודשים אוקטובר-אפריל 2021. תמורת דמי רישום של מאה דולר והבטחתם לעצמכם מקום בעונה המומלצת לטיולים באזורים מדבריים אלו. ההרשמה לשריון מקום בטיולים הראשונים מתחילה ב-9.9.2020.
8 צפייה בגלריה
מלון הייאט דובאי פגסוס
מלון הייאט דובאי פגסוס
אחד מהמלונות שיוצעו בחבילות של פגסוס. מלון הייאט דובאי
(HYATT)
8 צפייה בגלריה
מלון הייאט דובאי פגסוס
מלון הייאט דובאי פגסוס
מלון הייאט דובאי
(HYATT)
אנחנו ממליצים להמתין עד לסיום ההליכים המדיניים בין ישראל ואיחוד האמירויות ולראות שאכן נפתחים קווי תעופה - ישירים בעיקר, המאפשרים הגעה מובטחת של ישראלים לשם.
"אנו מאמינים כי בשלב הראשון אנשים יעדיפו טיול מאורגן על פני נסיעה עצמאית, מאחר שמדובר במדינה ומנטליות שאנו טרם מכירים. הטיולים המאורגנים שאנחנו מוציאים לנסיכויות יתקיימו בקבוצה של 26 איש בהתאם להנחיות הקורונה, כאשר טווח הגילים להרשמה הוא מגיל 40 ומעלה בשלב ראשון", אמר איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס טיולים".

מנסיעות עסקים ועד טיולי קונספט

אל קשרי תעופה ו"פגסוס טיולים" מצטרפת גם קבוצת אמסלם תיירות ונופש, אשר מרחיבה את פעילותה ומקימה מחלקה ייעודית שתתמחה באיחוד האמירויות, על כל רבדיה. לדברי גורמים בחברה, "אמסלם, כחברה גלובלית ומובילה בתחום הנסיעות העסקיות, צברה ניסיון רב בניהול נסיעות ליעד זה. עם ביסוס היחסים הרשמי, תעניק שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, טיולי קונספט, טיולים מאורגנים, נופשונים ברמות אירוח שונות, קרגו, כנסים, תערוכות ועוד".
8 צפייה בגלריה
מלון ריקסוס באי סדיאת
מלון ריקסוס באי סדיאת
מחכים לאישור הסופי בין ישראל והאמירויות
(RIXOS)
אך להבדיל משתי החברות הנ"ל, קבוצת אמסלם תיירות החליטה שלא להתחיל למכור חבילות נופש כל עוד אין אישור רשמי וסופי. יעקב אמסלם, בעלים ומנכ"ל של קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מסר "מזה מספר שבועות אנו פועלים במרץ על בניית תמהיל חבילות אטרקטיביות וטיולים מאורגנים לקהל הישראלי.
"בחרנו בנקודת זמן זו עדיין לא להתחיל שיווק לצרכן הישראלי, זאת מתוך רצון לנהוג באחריות, כל עוד אין אישור רשמי וסופי לכניסתם של ישראלים ליעד זה. כשתתקבל ההודעה הסופית לאישורים שישראלים רשאים להיכנס לאמירויות, הקבוצה תציג היצע נרחב בכל תחומי התיירות באמירויות ואין ספק שאמסלם תהיה בין החברות המובילות להטסת נוסעים ישראלים ליעד זה, בהחלט יש למה לצפות".