"נסעתי להודו לפני שלושה חודשים, אני בן 32, סיימתי בית ספר למשחק ולא הייתי במזרח בחיים. נסעתי לחודש והטלפון שלי התקלקל, המיקרופון לא פעל, מצאתי את עצמי בדלהי עם אוזניה, לא יכול לדבר עם ההורים, לא כלום. אמרתי רגע, יש פה קונספט. התחלתי לתעד. לאט לאט, סטורי אחרי סטורי, הודו פתחה לי את הצ'אקרות". כך סיפר באולפן ynet שמעון חאבא, הלא הוא "מדריך פיפי" שהפך לאחרונה לתופעת רשת עם סרטונים משעשעים שבהם הוא מגלם דמות של מדריך טיולים מוקצן ומתלהב.
(שמעון בהודו בפעם הראשונה)

אמרת שאתה שחקן ובוגר לימודי משחק, אז זו דמות? אתה צוחק על אנשים, או צוחק איתם?
"לא צוחק איתם וגם לא צוחק עליהם. יש חוויה. אני שחקן, אבל זה לגמרי שמעון. זה שמעון מוקצן ברמות, הדמות הזאת היא קצת עילגת, וקצת טועה, וקצת אוהבת שייקים. כבר נהיה לה אופי. אנשים רואים אותי ברחוב אומרים לי 'יש פה שייק טוב, למה אתה לא לוקח?'".
אחרי פרסום הסרטון על הודו, שמעון החל לפרסם סרטונים מסיוריו בערים שונות בישראל, בהן רמלה, ראש העין, קיסריה, יהוד-מונסון, חיפה ועוד. "בערים בישראל יש דברים מטורפים ואני גם מכיר את הארץ שזה בכלל פלוס. פי מיליון יותר טוב מהודו, עם כל הכבוד".
("מדריך פיפי" בחיפה)

על ההצלחה הוויראלית ברשת, אמר שמעון: "הודו תפס תאוצה, תוך ארבעה ימים 950 אלף צפיות". הוא הוסיף וסיפר: "הרגשתי שאנשים צמאים לדבר ולשתף".
ומה התוכניות לעתיד?
"התחלתי מהודו ואני מסיים בהודו. בעוד שבועיים יהיה את פרק סיום העונה ואני חוזר להודו ויהיה מדהים".
חוץ מזה אתה עושה עוד דברים?
"אני שחקן בתיאטרון ארנה פורת לילדים ונוער, שחקן בתאטרון המדיה-טק, משחק בהצגה 'הלב'. שר, הייתי בהבימה ארבע שנים בעלובי החיים, מחזות זמר, ועכשיו דווקא ה'מדריך פיפי' נותן לי איזו יצירה.