1 צפייה בגלריה
ציור גיר של מקייר אוורט
ציור גיר של מקייר אוורט
קמדן אוורט ב"ונציה"
(Instagram / macairesmuse)
במהלך החודשים האחרונים קמדן אוורט בן ה-9 הספיק לטפס על הר האוורסט, לרוץ ברחובות לונדון, לבקר במצרים ואפילו להיחטף על ידי חייזרים – הכל בזכות היצירתיות והכישרון של אחותו הגדולה מקייר בת ה-14 שמתחזקת עמוד אינסטגרם שמתעד את כל ההרפתקאות האלה שצוירו עם גירים על המדרכה בחניית ביתם.
"אחי ואני היינו בבית במהלך חופשת האביב", סיפרה מקייר, מהעיירה ליברטיוויל שבאילינוי, בשיחה עם אתר "לונלי פלנט", "היינו עצובים ומשועממים בגלל שהטיול שלנו לפלורידה בוטל. היו לנו קצת גירים בחניה ויום אחד ציירתי בלונים בשביל הגישה וביקשתי מקמדן לשכב ו'להחזיק אותם'. צילמתי את זה, ההורים שלי חשבו שזה ממש מגניב וקמדן נהנה.
הציור שהתחיל את הכל
"למחרת המשכתי לצייר, ואחרי עשרה ימים הצבתי לעצמי מטרה לצייר במשך 100 ימים ברציפות. אני חושבת שמה שהופך את האמנות הזאת לייחודית היא שאח שלי ואני עושים את זה ביחד ואנחנו מנסים להמציא הרפתקאות ולחשוב על מקומות שהוא יגיע אליהם דרך אמנות הגיר".
הציור הראשון של טיול ליעד מסוים היה לפריז, לאחר מכן הגיעו מסעות למוסקבה, לסידני ולניו יורק. כמו כן ניתן למצוא בעמוד: קמדן באבי רוד, קמדן בגונדולה בוונציה, קמדן בחומה הגדולה של סין ועוד ועוד.
מקייר צברה בינתיים יותר מ-19 אלף עוקבים. "ב-4 ביולי השגתי את מטרתי לצייר 100 ימים ברצף", סיפרה. "אני רוצה להמשיך בגלל שקמדן ואני עדיין נהנים ויש עוד מקומות מרגשים שהוא יכול 'לבקר' בהם.
"אנחנו נרגשים לשמוע מכל כך הרבה אנשים שזה משמח אותם. אנחנו מאוד אוהבים כשאנשים מבקשים מקמדן 'לבקר' במדינה שלהם, אז המטרה הבאה שלי היא לקחת אותו לכמה שיותר מקומות שאפשר. אנחנו מקווים שאמנות הגיר הזאת תפיץ אושר שישמח הרבה אנשים ותיתן לאנשים חוייה מקדימה של טיול עד שיהיה בטוח לנסוע שוב".