3 צפייה בגלריה
מעיין טבעי באלג'יריה
מעיין טבעי באלג'יריה
שחייה במים צלולים באלג'יריה
(מתוך עמוד הטיקטוק meerry.m)
מרים, המכנה את עצמה מרי.מ (meerry.m) בטיקטוק או מרי אדוונצ'רס (MERRY ADVENTURE) באינסטגרם, היא צעירה אלג'יראית עם חשבונות מאוד פוטוגניים ברשתות החברתיות. בהם היא מראה לכ-105 אלף עוקביה בטיקטוק וליותר מ-6,000 העוקבים שלה באינסטגרם את החיים היפים שבאלג'ריה.
כך למשל, היא שוחה במים צלולים ליד חופי העיר בז'איה (Béjaïa) שבצפון-מזרח אלג'ריה:
ומציגה את קו החוף בעיר הנמל אוראן (ORAN) שנמצאת במפרץ אוראן, על חופי הים התיכון:
וגם את החלקים המסקרנים של העיר העתיקה ח'ארדיה (Ghardaïa), בירת מחוז ח'ארדיה שבחלק המדברי בצפון אלג'יריה:

"אל תבואו ללבנון"

חשבון טיקטוק נוסף שתפס את תשומת ליבנו נקרא "הכירו את לבנון" (meet.lebanon) עם 16 אלף עוקבים. בעל החשבון מתאר את עצמו כ"רק ילד שמנסה להראות את הצד החיובי של לבנון". ונראה שהוא מצליח. למשל עם הסרטון הזה שמתחיל בכיתוב "אל תבואו ללבנון", במעין טריק למשוך את הצופים. הסרטון זכה לעשרות אלפי לייקים:
@meet.lebanon Despite everything, it’s really worth your visit 😎 #travel #tourism #fyp #foryou #lebanon #meetlebanon ♬ suono originale - Calcio my life
בשיטוט בעמוד, נראה סרטון דומה אך הפעם עם פתיח ובו אישה מצולמת כאשר היא מדברת בשפה בוטה כנגד אנשים שמנהל החשבון, ככל הנראה, מזוהה. וכך שוב במעין קריצה של הפוך על הפוך הוא מושך את קהל הגולשים להציץ בווידאו:
בסרטון הזה של "הכירו את לבנון" נשאלת השאלה - מי אמר שלא ניתן לעשות סקי ולשחות באותו יום? ובכך הוא מציג מצד אחד הרים מושלגים ומצד שני את הים, שלפי הווידאו נמצאים במרחק 20 דקות נסיעה בלבד זה מזה:

טבע כפרי בפקיסטן

מוסטפה נומאן אוהב לצלם ולהעלות לחשבון הטיקטוק שלו עם 15.6 אלף העוקבים, סרטונים מפקיסטן. הרבה טבע, הרים מושלגים ונוף כפרי מככבים אצלו בעמוד. כמו הסרטון היפה הזה:
או הווידאו הזה שצולם מתוך מלון בעמק הונזה (Hunza Valley) שנמצא בחבל ארץ הררי ויפה בצד הצפון-מזרחי של פקיסטן:
מאותו אזור מגיע גם הסרטון הבא עם צילום פריחה מהפנט:
3 צפייה בגלריה
הרבה ירוק בעיניים: פקיסטן
הרבה ירוק בעיניים: פקיסטן
הרבה ירוק בעיניים: פקיסטן
(מתוך עמוד הטיקטוק mh_toori)
חשבון אחר שמראה את פקיסטן שייך ל-MH TOORI עם כמעט 200 אלף עוקבים. MH TOORI כותב על עצמו שהוא מהנדס אך גם צלם, יוצר תוכן ובלוגר טיולים.
נראה שהצילומים והחומרים שהוא מייצר לחלוטין יכולים לשמש כסרטוני תדמית לפקיסטן, כמו למשל הסרטון הזה:

החייל הצפון-קוריאני שכבש אותנו

מכל החשבונות ברשימה הזאת, החשבון שהכי הפתיע אותנו שייך ל-Kinezi Vojnici. חייל צפון קוריאני צעיר שמנהל באופן די תמוה, חשבון טיקטוק עמוס סרטונים ועם לא פחות מ-140 אלף עוקבים.
3 צפייה בגלריה
כל הסיבות לבוא לביקור בצפון קוריאה. השתכנעתם?
כל הסיבות לבוא לביקור בצפון קוריאה. השתכנעתם?
כל הסיבות לבוא לביקור בצפון קוריאה. השתכנעתם?
(מתוך עמוד הטיקטוק kinezivojnici)
בסרטון הדי משעשע הזה (ומרגיז מאוד מבחינת סאונד) מסביר החייל הצעיר מדוע הכי כדאי לבוא לבקר במדינה. כן כן, באותה צפון קוריאה שלא ממש פתוחה לתיירים וגם המעטים שכן נכנסים הרי לא באמת יכולים לנוע בה באופן חופשי ללא ליווי צמוד מטעם המדינה.
"אין קורונה". "אין זיהום אוויר". "מראות מרעננים". אלו רק חלק מהסיבות שתראו בסרטון הזה:
חשבון נוסף שחושף צדדים יפים של אלג'ריה שייך ל-hemlawi עם 20 אלף עוקבים בטיקטוק, שמצלם מאחת הפסגות המושלגות של הרי האטלס באלג'ריה:
ומאתר צלילה במדינה: