3 צפייה בגלריה
מלון Soy Local בגואטפה שבקולומביה
מלון Soy Local בגואטפה שבקולומביה
מלון Soy Local בגואטפה שבקולומביה
(צילום מתוך אתר המלון soylocal.co/guatape)
רנה ורבין, מתרגמת וסופרת ישראלית שמטיילת בימים אלה בקולומביה, הייתה בדרכה למלון מרשת Soy Local בעיירה גואטפה, כאשר קיבלה לטלפון הסלולרי שלה מסרון וואטסאפ ובו מפורטת מדיניות מיוחדת שנהוגה במלון כלפי האורחים הישראלים.
"עליכם להכיר את המדיניות המיוחדת של המלון לזרים בעלי אזרחות ישראלית", נכתב בתחילת המסרון שכתוב בעברית עילגת ונוסח באמצעות תוכנת גוגל טרנסלייט. "כך תזכו לשהות רגועה ונוחה יותר. אנו מודיעים לכם שכאשר אתם מגיעים למלון בעת ביצוע הצ'ק-אין, עליכם להשאיר פיקדון במזומן בסך 300 אלף פסו קולומביאני (כ-230 שקל – א"ר) לחדר.
"זאת על מנת למנוע נזק, שימוש או שימוש לרעה בסמים, שבירת השקט והשלווה במלון, סגירת דלתות בגסות ובקול רם, תליית בגדים מחוץ לחדרים, צריכת אלכוהול ואוכל בתוך החדר, עישון בחדרים והשלכת סיגריה. ישבן על הרצפה ובאזורים פתוחים ומשותפים. לעשות רעש בחדרים, אחרי השעה 22:00 אסור להיות בשטח עם המטריות או הסולריום, זה חלל שעושה הרבה הד ומהדהד בכל החדרים, אז אם תרצו תוכלו להשתמש ב-קיוסקים או בתים קטנים שנמצאים לכיוון המזח וללא רעש".
3 צפייה בגלריה
המסרון שמלון Soy Local בגואטפה שבקולומביה שולח לישראלים לפני הגעתם
המסרון שמלון Soy Local בגואטפה שבקולומביה שולח לישראלים לפני הגעתם
המסרון שמלון Soy Local בגואטפה שבקולומביה שולח לישראלים לפני הגעתם
בהודעה נכתב עוד: "ניתן להאזין למוזיקה בעוצמה מתונה ולדבר בשקט. שעות ארוחת הבוקר הן מ-7:30 עד 10:00, המסעדה לארוחת ערב עד 21:00, הזמנה אחרונה והדלתות נסגרות ב-21:30, אתם מבינים את כל זה בבירור?
"אם אתה מוכן לכבד את התנאים האלה זה בסדר, אחרת אנחנו מעדיפים שתעריך מלון אחר כי המלון הזה שואף להיות שלווה, סביבה ידידותית רגועה, הרחק מרעש ולנוח עם האנשים שאנחנו אוהבים. זאת באמצעות תשומת לב ודאגה למתקנים ולשימור חוויית החיים בבתי המלון של המותג SOY LOCAL. ברוכים הבאים לביתכם, מקום לנוח ולמדיטציה".
בתגובה לשאלת ynet מדוע המלון שולח מסרונים בנוסח זה לאורחים הישראלים, עם דרישה לתשלום פיקדון במזומן, נמסר: "יש לנו כמה חוקים במלון שתקפים לכולם. לדוגמה, אסור לעשן מריחואנה בשטחים הציבוריים ובחדרים, אסור לעשן סיגריות בחדרים, צריך לכבד את השעות של הצ'ק אין והצ'ק אאוט מכיוון שאנחנו צריכים לנקות 48 חדרים, זאת הסיבה שיש לנו מסגרת זמנים לכך. צריך לכבד את הזמנים שבהם המסעדה נפתחת ונסגרת. רצינו לתרגם את המידע באמצעות גוגל טרנסלייט כי לפעמים יש המון אורחים ישראלים שלא מדברים אנגלית, אז רצינו להיות הכי ברורים שאפשר בנוגע לחוקים, כי רבים מהם מופרים, אז רצינו להבהיר זאת בעברית".