השנה צריך להיזהר בנבואות כאלה, אבל שבוע לפני פרסום הכתבה הזאת נראה שבפסח הזה נטייל ברחבי הארץ. בין פקק לפקק נצטרך גם לתדלק ולעצור לאיזה קפה וכריך לילדים. זאת הזדמנות לבחון את אפליקציות התשלום של חברות הדלק, המאפשרות לשלם על הבנזין והסולר, ועל הרכישות בחנויות הנוחות, תוך הכנסת פרטי האשראי בעת ההרשמה. הורדת אפליקציות תשלום לנייד, מביאה להמלצה חמה לשים קוד לנייד, בנוסף לקוד שתידרשו להקיש בכל תשלום.

Yellow: הכי נוחה לתדלוק

האפליקציה של פז ורשת חנויות הנוחות שלה Yellow פשוטה להתקנה ולשימוש. קל אמנם יותר לשלם בחנויות הנוחות, באמצעות הצמדת מסך הנייד לסורק המשמש כקופה להזדהות, ואישור התשלום באמצעות קוד, מלשלם על התדלוק - הדורש הזמנת קוד מהאפליקציה והקשתו במשאבת הדלק. תדלוק מאפשר צבירת 10 אגורות לכל שקל ממחיר הדלק, ותשלום בחנות הנוחות מאפשר גם כן צבירה של 10% לשימוש עתידי, אך לא ניתן להשתמש בכסף שנצבר לתשלום על דלק. עם ההרשמה מקבלים 30 שקל מתנה. כמו שאר האפליקציות גם זו של פז יודעת לאתר את התחנה הקרובה ביותר, אך בפז אפשר גם להזמין סיוע בדרכים מממתנדבי עמותת "ידידים", לתאם איסוף חבילות מהתחנות, ולקבל מחיר קבוע לרחיצה פנימית וחיצונית של הרכב (55 שקל לרכב פרטי). ניתן גם לשלם מרחוק על תדלוק הרכב, כשאתם בבית והבן החייל יצא לבלות.
נוחות שימוש, קישור לעמותת ידידים, מבצעים מגוונים.
מבצעים שווים מוגבלות לשעות מסוימות.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית yellow
אפליקציית yellow
אפליקציית yellow

סונול: מטבע חדש נולד

בסונול התשלום במשאבה מתוחכם יותר: האפליקציה תנסה לזהות את מיקומכם לפי ה־GPS, כדי להבין באיזו תחנה אתם מבקשים לשלם, אך היא לא תמיד מצליחה ואז תידרשו להתחיל לחפש מהרשימה שבה את התחנה שבה כבר צופרים לכם שתתקדמו עם התדלוק.
בסונול ובחנויות הנוחות שלה Sogood אפשר להשתמש מיידית בבונוס שצברתם, אך הוא נצבר ב־Googd ולא בשקלים, מה שמקשה על חישוב כדאיות המימוש ברכישת הפריטים. עם ההורדה תקבלו 10 גוד'ס. המבצעים מתרכזים בעיקר במזון ושתייה, אך יש תצוגה ברורה של התחנות כולל מרחק מכם, והשירותים שהן מעניקות.
שימוש מיידי בבונוס על רכישות דלק ומוצרים.
שיטת חישוב פחות שקופה של הבונוס.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית סונול
אפליקציית סונול
אפליקציית סונול

דלק: לשלם בביט

בדלק ובחנויות הנוחות שלה משקיעים יותר במזון שבתחנות, והאפליקציה מקדמת את התפריט של קפה ג'ו שבחנויות. היצע המבצעים מגוון, בשבוע שעבר אפילו כלל לצד מוצרי קמפינג גם פליימוביל לילדים, וגם כאן יש בונוס צבירת 10% מכל תשלום לשימוש עתידי, ובחישוב שקלי פשוט.
האפליקציה מעודדת תשלום באחרת - ביט, כך שבכל פעם תתעכבו עד שהיא תעלה ותידרשו לאשר גם בה את התשלום. תחרות מול חברות כרטיסי האשראי היא דבר טוב, אבל לא כשהקפה שלנו מתקרר על הדלפק.
מגוון רחב יותר של אפשרויות אכילה.
התשלום מסורבל יותר.

עוד אפשרויות:

דור אלון, מיקה, פנגו
לא לכל חברות הדלק יש אפליקצית תשלום. זאת של דור אלון היא בעיקר קידום מכירות, כשלרשת חנויות הנוחות שלה סופר אלונית יש אפליקציה נפרדת. גם זאת של מיקה היא בעיקר עלון מבצעים, ללא אפשרות תשלום. ואגב תשלום באפליקציה, פננגו מציעה חוץ משירותי החנייה והתשלומים בכבישי אגרה, ועוד, גם תשלום בתחנות סונול, כולל צבירת גוד'ס. יתרון בהנחה שאתם משתמשים בה.