אודי חוזרת לדקאר. בינואר 2022 תזנק אודי פעם נוספת למירוץ הדקאר בו מכוניות מתוצרתה לקחו בעבר חלק, אז במתכונת שונה ועל פני מדינות אחרות. כך הודיעה היצרנית תוך שהיא חושפת מרכב מכוסה כמעט לחלוטין, למעט צמיגי שטח אגרסיביים שמבצבצים מתחת. הפעם היא תעשה זאת עם מכונית ראלי-סיבולת חשמלית הכוללת גם מנוע מאריך טווח ממשפחת TFSI המוכרת, שתפקידו לטעון את המצברים במהלך הנסיעה.
1 צפייה בגלריה
 מתחת לכיסוי - מפלצת הראלי החשמלית של אודי למירוץ הדקאר 2022
 מתחת לכיסוי - מפלצת הראלי החשמלית של אודי למירוץ הדקאר 2022
מתחת לכיסוי - מפלצת הראלי החשמלית של אודי למירוץ הדקאר 2022
לא פחות חשוב, אודי מבהירה כי הדקאר יהיה רק מירוץ ראשון מסוגו בו תיקח חלק המכונית, וכי היא מתעתדת לעשות זאת באירועים נוספים בעתיד. במקביל תפסיק להשתתף במירוצי פורמולה E, מעין גרסה חשמלית למירוצי פורמולה 1. היצרנית הבהירה כי לא תריץ יותר קבוצה רשמית, אך כן תספק מנועים ומערכות לקבוצות שירצו בכך גם בשנים הבאות.
"אנחנו מעוניינים להמשיך ולהוכיח גם בעתיד כי אודי נאמנה לביטוי 'קדמה באמצעות טכנולוגיה' באירועי ספורט מוטורי בינלאומיים חשובים, תוך שימוש בפיתוחים שיגיעו למכוניות הכביש שלנו בהמשך. המירוץ התובעני ביותר בעולם ישמש במה אידיאלית לכך", אמר מרקוס דואסמן, בכיר בחטיבת הפיתוח של אודי. בהקשר זה ראוי להזכיר את תחילת פעילות הראלי של אודי בתחילת שנות ה-80 עם הקוואטרו המיתולוגית, מהמכוניות המצליחות ביותר בהיסטוריה של עולם הראלי.
לפני כשנה הצהירה אודי עד שנת 2025 היא תשווק 30 דגמים עם מנועי חשמל, 20 מהם כל-חשמליים, אשר יתפסו כ-40% מכלל מכירות המותג.