שוק הרכב הדו-גלגלי נפתח בסערה. מתחילת השנה נמכרו בישראל 3,404 כלים דו גלגליים חדשים, 1,221 מהם במהלך חודש פברואר החולף, אשר נוספו לסך של 2,183 כלים חדשים שנמכרו בינואר, נתון המציג תוספת של כמה עשרות כלים לנתון המכירות שפורסם במקור בתחילת פברואר.
נתון המכירות של החודשיים הראשונים השנה מציג זינוק של עשרות אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בה נמכרו בחודשיים הראשונים 2,566 כלים חדשים בלבד. גם 2018 שהייתה אחת השנים הטובות בשני העשורים האחרונים נמכרו פחות כלים בתקופה זו - 3,370. שנה מוקדם יותר נמכרו 3,000 דו גלגליים חדשים וב-2016 היו אלה 2,737 כלים. פתיחת השנה המצוינת מעוררת בקרב היבואנים השונים שוב את התקווה לחלוף יחדיו על פני רף 20 אלף קטנועים ואופנועים חדשים בשנה אחת.
בין המותגים ממשיך להוביל סאן יאנג עם 822 כלים חדשים מתחילת השנה, עם כמעט רבע מכלל הכלים החדשים שעלו על הכביש. לא הרחק מאחור מתייצב מותג ימאהה עם 716 אופנועים וקטנועים חדשים, כאשר למעלה ממחצית מהם (363 בסך הכל, 80 מהם בפברואר) עונים לשם T-max. לשם השוואה, שני מתחריו הגדולים מבית הונדה (X-ADV) וקימקו (AK550) מכרו מתחילת השנה 32 ו-33 יחידות בהתאמה.
קימקו מדורג במקום השלישי עם 483 קטנועים חדשים והוא מקדים במעט את מותג הונדה שמכר מתחילת השנה 325 אופנועים וקטנועים. במקום החמישי-שישי-שביעי ממוקמים ק.ט.מ, קאוואסאקי ופיאג'ו בהתאמה, עם 156, 150 ו-129 קטנועים. ב.מ.וו העלו על הכביש 96 אופנועים חדשים והקדימו את הארלי דייוידסון עם 86 אופנועים ומותג סוזוקי (75) שנועל את העשירייה הראשונה.
כדאי לציין עוד את 19 האופנועים החדשים שמכר מותג אינדיאן האמריקאי ואת המכירות הנאות יחסית של זירו החשמלי ממנו עלו מתחילת השנה 11 כלים חדשים על הכביש.