סוף שבוע מר-מתוק לרוי ניסני במונזה. אחרי התנסות מוצלחת (נוספת) במכונית הפורמולה 1 בה נהג במקצה האימון הראשון לקראת המירוץ וקביעת הזמן החמישי בטיבו לקראת מירוץ הפורמולה 2 הראשון של סוף השבוע, הרשים נהג המירוץ הישראלי על המסלול אבל שוב סיים בלי נקודות אליפות.
1 צפייה בגלריה
(וויליאמס)
במירוץ שנערך בשבת טיפס ניסני לאחר הזינוק מהמקום החמישי לרביעי, לפני שספג עונש של עצירה ל-10 שניות ברחבת הטיפולים על מגע לא נחוץ עם הנהג ניקיטה מצפין הרוסי. ניסני חזר למסלול במקום ה-19 ונשאר בו עד לסיום, תוצאה שקבעה את מיקומו בזינוק למירוץ השני של סוף השבוע שנערך ביום ראשון. ניסני זינק היטב וסיים את המירוץ במקום ה-11 שאינו מעניק נקודות אליפות.
זה היה כבר המרוץ השני העונה שבו עולה ניסני למסלול כחלק מצוות וויליאמס, במטרה לסייע בכיול מערכות המכונית למרוץ. בשבת זכה למחמאות על הופעתו ואף לכתבה באתר פורמולה 2 הרשמי, אותו מפעילה ה-FIA.
"זה היה סוף שבוע מטורף שהשאיר אותי ברגשות מעורבים", אמר ניסני ל-ynet. "לא קל לשלב בין פורמולה 1 ו-2 על אותו מסלול. לכאורה, הנהיגה הכפולה נתנה לי יותר זמן מסלול מלנהגים אחרים. אבל נקודות הבלימה, קווי המרוץ, התנהגות המכונית ואפילו ההשפעות הפיזיות הן שונות מאוד.
"למירוץ הראשון זינקתי היטב, אבל ענייני מרוץ שמתרחשים לפעמים והחלטת שופטים שאפשר להתווכח עליה, קבעו את התוצאה. במירוץ השני נתתי את כל מה שאני יכול ועקפתי שמונה נהגים אחרים עד הסיום. אני שמח שבוויליאמס היו מרוצים ממה שעשיתי על המסלול ואת זה אקח הלאה. בשבוע הבא אנחנו במוג'לו עם הפורמולה 2. מסלול מיוחד, ויהיה מעניין".