מסלול זולדר שבבלגיה תמיד האיר פנים לאלון דאי במירוצי ליגת הנסקאר האירופית, בו צבר עד היום לא פחות מחמישה ניצחונות. וכעת הוא מוסיף לעצמו גביע שישי, לאחר שניצח היום (יום ראשון) את המקצה השני של המירוץ.
2 צפייה בגלריה
הפודיום לאחר המירוץ - אלון דאי על המדרגה הגבוהה
הפודיום לאחר המירוץ - אלון דאי על המדרגה הגבוהה
הפודיום לאחר המירוץ - אלון דאי על המדרגה הגבוהה
(Kenny Leys)
לאחר שהיה המהיר היותר במקצי האימונים שלשום (יום שישי) ואף שבר את שיא המסלול למכוניות הנסקאר, הצליח דאי לקבוע במקצה הדירוג רק הזמן השביעי בטיבו. זה לא מנע ממנו לזנק היטב למקצה הראשון שנערך אתמול ולעקוף מתחרה אחר מתחרה במסלול שהפך במהירות לרטוב עקב גשם. כולל עקיפה יוקרתית על אלוף הפורמולה 1 לשעבר, ז'אק וילנייבץ. את קו הסיום חצה דאי במקום השלישי.
היום אחר הצהריים זינק דאי מהמקום השני, בהתאם לזמן ההקפה המהיר ביותר שלו במירוץ אתמול, והתייצב באופן חריג בשורה הראשונה לצד עמיתו לקבוצת PK, סטינס לונג'ין. בזינוק שמר דאי על השברולט קמארו השחורה של מאנסטר אנרג'י במקום השני אך בהקפה הרביעית עקף את סטינס ולא שמט את יתרונו עד קו הסיום, תוך שהוא רושם לעצמו ניצחון 21 במירוצי נסקאר אירופאים.


2 צפייה בגלריה
 אלון דאי מאושר
 אלון דאי מאושר
אלון דאי מאושר
(Kenny Leys)
דאי ישאר בבלגיה עד לסיום העונה כדי לחסוך טיסות ובידודים בעידן הקורונה, ויתמקד במאבק על השגת אליפות שלישית בנסקאר, אחרי תארים שצבר ב-2017 ו-2018.
זה היה סוף שבוע קשוח", אמר דאי ל-ynet. "ידעתי שהקבוצה ואני נהיה מהירים בבלגיה, אבל גם שמזג האוויר שם הפכפך. אמנם הולך לי טוב בגשם, אבל התברר לי שגם לנהג הנוסף בקבוצה זה ככה. זה לא פשוט לזנק ליד בן הקבוצה שלך, כששניכם בשורה הראשונה והנהגים הכי מהירים.
"קבענו היום לפני הזינוק שאנחנו קודם כל מתרכזים בזינוק ובלברוח לשאר, ורק אז נכנסים לקרב הכי הגון שאפשר. אחרי שעקפתי אותו הוא סיפר שהייתה לו תקלת בלמים שהאטה אותו, ולכן הוא סיים רביעי, ולכן לצערי לא יכולנו לחגוג יחד על הפודיום, מה שהיה משמח מאוד את הקבוצה.
"לי זה היה ניצחון ראשון עם הקבוצה, מה ששימח את כולם. כעת העיניים נשואות למירוץ הבא בצ'כיה החודש הבא, שכעת לא ברור אם יתקיים בגלל התפרצות מחודשת של קורונה שם, וסגר. היום בזולדר אישרו לכמה מאות צופים להיכנס, וזה היה נהדר שלא להתחרות במסלול עם יציעים ריקים".