כמו במכוניות, עכשיו גם באופנועים - ב.מ.וו תצייד חלק מאופנועיה במערכת בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה את מהירות הרכיבה למהירות הרכב הנוסע לפנים, ומאיצה בעת הפעלת מתג האיתות לצורך עקיפה.
המערכת שתכונה בב.מ.וו ACC (בקרת שיוט אקטיבית, Active Cruise Control) תשווק בעתיד בדגמי ב.מ.וו שונים ופותחה בשיתוף פעולה עם יצרנית המערכות המוכרת בוש, אשר מספקת למותג הגרמני במשך שנים ארוכות שלל מערכות בטיחות - למכוניות כמו-גם לאופנועים.
2 צפייה בגלריה
 שומר מרחק
 שומר מרחק
שומר מרחק
פעולת המערכת פשוטה. בתוספת למערכות בקרת שיוט המצויות כיום (גם) באופנועי ב.מ.וו, המאפשרות קביעת מהירות רכיבה בה ימשיך האופנוע לשייט ללא צורך בהפעלת מצערת, יאפשר מתג נוסף לשמור על מרחק (לפי שלושה מרחקים קבועים מראש) מהרכב שלפנים על-ידי האטה למהירותו או האצה עד המהירות שנקבעה בשתי רמות תגובה - "נוחות" רכה יותר, או "דינמית" מהירה יותר, תוך ציון המרחק והמהירות על לוח המחוונים.
2 צפייה בגלריה
מאיץ בעקיפה
מאיץ בעקיפה
מאיץ בעקיפה
בזמן הטיית האופנוע בפניה למשל, תאט המערכת את המהירות אם יהיה בכך צורך. בעת הטיה קיצונית יותר תוגבל פעולת שמירת המרחק בעת שימוש בבקרת השיוט כדי לא לגרום לאי יציבות - על-ידי האטה או האצה - שתפגע בבטיחות. בב.מ.וו מזכירים כי המערכת אינה מפעילה עצמאית את הבלמים בעת קרבה לכלי רכב עומדים.