כשנה וחצי לאחר שהושק ג'יפ רנגייד העדכני, מגיע הדגם גם לישראל. שינויי העיצוב קטנים לרבות מיקום שונה לפנסי הערפל בתחתית הפגוש הקדמי, סבכה שונה במעט וחישוקים קלים אחרים. רכב הפנאי הקטן - המבוסס על פיאט 500X - זכה למנוע בנזין חדש. המחיר עומד על 185 אלף שקלים, התייקרות של 25 אלף שקלים ביחס למחיר הכניסה בדגם המוחלף.
1 צפייה בגלריה
ג'יפ רנגייד
ג'יפ רנגייד
ג'יפ רנגייד
(ג'יפ)
יחידת ההנעה החדשה כוללת טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים עם 150 כ"ס ו-27.5 קג"מ (1.4 ליטר, 140 כ"ס בעבר), המחובר לתיבת 6 הילוכים כפולת-מצמד. הביצועים: מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 9.4 שניות, שיפור של 1.6 שניות בהשוואה לדגם היוצא. צריכת הדלק בדגם המעודכן עומדת על 16.1 ק"מ לליטר על-פי נתוני היצרן לפי תקן WLTP החדש, שיפור קל לעומת 17 ק"מ לליטר לפי תקן NEDC המקל בדגם היוצא. מנוע ליטר עם שלושה צילינדרים (120 כ"ס) וגרסת 180 כ"ס ל-1.3 ליטר, לא ישווקו כאן.
הרנגייד המעודכן ישווק ברמת גימור אחת תחת השם Latitude, הכוללת כניסה והנעה ללא מפתח, מראות צד עם קיפול חשמלי, חיישני חניה מאחור, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל "7 (במקום "5 בעבר) וקישוריות Apple Car Play. מפרט אביזרי הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית ומערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה. בתוספת תשלום ניתן יהיה לרכוש גם מצלמת רוורס, גג שמש פנוראמי ומסך מולטימדיה בגודל "8.4.
הכותב חבר מערכת iCar