רכב חדש בימינו הוא הרבה מעבר לחלום של קריעת הניילונים מהמושבים - ישראלים רבים מקפידים לרכוש רכבים חדשים בעקבות האחריות, השקט הנפשי ומתוך מטרה להחזיק ברכב במשך שנים ארוכות.
שתי האפשרויות הנפוצות ביותר לרכישת רכב חדש בשוק הרכב הישראלי הן קניית רכב חדש מהיבואן ורכישת רכב אפס ק”מ מחברת ליסינג, שיטה ההולכת וצומחת בשנים האחרונות בעקבות התנאים הייחודיים והמשתלמים שהיא מציעה לצרכנים. אלדן, אחת מחברות הרכב הגדולות והמוכרות בישראל, היא אחת המובילות בתחום רכבי אפס ק”מ, עם מגוון דגמים במחירים אטרקטיביים ובזמינות מיידית, תנאים בלעדיים שאינם קיימים באף חברה אחרת.

1 צפייה בגלריה
יונדאי קונה
יונדאי קונה
יונדאי קונה
(צילום: יח"צ אלדן)



מהו ההבדל בין רכבי אפס ק”מ למכונית חדשה מהיבואן? ומהם התנאים שהופכים את אלדן למקום הטוב ביותר למצוא בו את הרכב הבא שלכם?

מחיר, מחיר, מחיר

המשוואה של רכב אפס ק”מ פשוטה למדי, בשורה התחתונה - חברת הליסינג משיגה הנחה גדולה על רכבים מהיבואן בעקבות רכישה בהיקפים גדולים, ואת מרבית ההנחה היא 'מגלגלת' לצרכן, כך שהיא מציעה רכבים חדשים לחלוטין במחיר נמוך באופן משמעותי ממחיר המחירון של היבואן.
לאלדן מלאי עצום של דגמים מקטגוריות שונות, יבואנים שונים ורכבים ייחודיים במחירים אטרקטיביים המאפשרים חיסכון של עד עשרות אלפי שקלים לעומת מחיר המחירון.

"שלם וסע" מול המתנה של שבועות וחודשים

אחד היתרונות העצומים של רכישת רכב אפס ק"מ הוא המיידיות בה מקבלים את הרכב החדש. חברות הליסינג הגדולות מחזיקות במלאי רחב של רכבים וצבעים והן מוכרות רק דגמים הנמצאים במלאי, כך שאפשר להזמין את הרכב ולקבל אותו באותו יום או יום למחרת, בלי להמתין ובלי לעשות חישובים על מכירת הרכב הקיים מול זמן ההגעה של הרכב החדש.
בניגוד גמור לכך, זמן ההמתנה לרכב החדש שהזמנתם מהיבואן יכול להגיע למספר שבועות ואף חודשים. ליבואנים כמעט ואין מלאי זמין, כך שהרכב שלכם נשלח מארץ הייצור רק כשאתם מבצעים את ההזמנה. בדרך לישראל צפוי לו מסע ארוך בבטן האנייה עד שיגיע לנמל, משם לאולם התצוגה, ורק לאחר מכן לידיים שלכם.

אפשרות להחזיר את הרכב אם הוא לא מתאים לכם

קנייה של רכב חדש אצל יבואן היא עסקה סגורה וסופית - ברגע שהרכב נמצא אצלכם, הוא שלכם לנצח (או עד שתמכרו אותו). כאשר רוכשים רכב חדש מיבואן, הוא מוזמן במיוחד עבור הרוכש מארץ המקור ומובל לישראל.
חברת אלדן, לעומת זאת, היא החברה היחידה שמעניקה לכם את החופש להתנסות ברכב באופן ממשי, לאורך זמן ובשימוש יומ-יומי, ולא רק בנסיעת מבחן. רק באלדן תוכלו לרכוש רכב אפס ק”מ, לבדוק, לנסוע ולהתנסות למשך מספר ימים. לאחר מכן, אם מתאים לכם - מזל טוב, תתחדשו! ואם לא מתאים – אפשר להחזיר! הכסף מוחזר בקיזוז תשלום מינימלי עבור ימי השימוש ברכב, בכפוף לתנאי המימוש והזכאות.

מגוון הדגמים לבחירה

אצל יבואן, הצרכנים מוגבלים לבחירה בין הדגמים של המותג. אם אתם מחפשים רכב משפחתי, תוכלו לבחון רק את הרכב המשפחתי שנמצא בקטלוג של אותו מותג. כדי להשוות ולסקור מספר רכבים פוטנציאליים, תאלצו לצאת למסע חוצה ישראל בין אולמות התצוגה של מותגי הרכב השונים.
ברכבי אפס ק”מ, לעומת זאת, חברות הליסינג הגדולות מציעות מגוון עצום של רכבים ודגמים, תחת קורת גג אחת. יועצי הרכב המקצועיים של חברות הליסינג, כמו יועצי הרכב המומחים של אלדן, יקשיבו לכל הצרכים שלכם ויכווינו אתכם לדגמים המתאימים לכם ביותר, על מנת שתוכלו לעשות השוואה מקיפה מבלי להתפשר. יועצי הרכב של אלדן גם יתאימו את מסלול הרכישה המתאים ביותר לצרכים ולרצונות שלכם, מתוך המסלולים המשתלמים של החברה, בדרך לרכב הבא שלכם.

שמירה על ערך הרכב

ירידת הערך הגדולה ביותר ברכישת רכב חדש מיבואן מתרחשת בזמן הקנייה, כאשר הרכב הופך להיות 'יד שניה'. כאשר הבעלות עוברת אליכם, אתם מפסידים באותו רגע כ-15%-20% משווי הרכב, מבלי לנסוע בו אפילו מטר אחד.
ברכישת רכב אפס ק”מ, לעומת זאת, ירידת השווי לא צריכה להדאיג אתכם, משום שחברת הליסינג מציעה לכם רכב 'יד שניה', אך עם אפס ק”מ במד הקילומטר. כך ניתן ליהנות מרכב שלא נסעו בו, אך במחיר אטרקטיבי, ולחסוך בעלויות אובדן הערך של הרכב.
בשורה התחתונה, רכישת רכב אפס ק”מ מאפשרת לכם להחזיק אותו יותר זמן בהשוואה לרכישת רכב משומש, וכאשר מוכרים רכב בן מספר שנים, הערך שלו נקבע בעיקר על פי מצב הרכב, תאונות ומספר הק"מ שהוא עבר.

טרייד אין

היבואנים נוטים להציע טרייד אין בעיקר בימי מכירות מיוחדים, בתור כלי שיווקי למשיכת לקוחות פוטנציאליים, ולרוב במקום להציע הנחה על מחיר המחירון המקובע.
חברות ליסינג כמו אלדן, לעומת זאת, מציעות טרייד אין ברכישת רכב אפס ק”מ, על פי תנאי השירות הנהוגים בחברה. באופן שכזה, ניתן לחסוך את הטרחה והשעות שהייתם 'שורפים' על מכירת רכב בשוק הרכבים המשומשים, לקבל הצעה לטרייד אין ולשדרג לרכב חדש בראש הרבה יותר שקט, בלי להיות תלוי במבצעים ובימי מכירות מיוחדים.
אם כן, ההשוואה לא משאירה ספק: רכבי אפס ק”מ מנצחים את הרכב החדש מהיבואן בכל פרמטר. אלדן מציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד לדגמים הפופולאריים והנחשקים ביותר בישראל של רכבי אפס ק”מ, לצד תנאי רכישה בלעדיים כמו אופציה לרכישה למספר ימים ואפשרות להחזיר את הרכב. לא מתאים? מחזירים. אתם מוזמנים להגיע לאחד מסניפי אלדן בפריסה ארצית, ולבחור את הרכב הבא שלכם.