העיר גבעתיים תרחיב את פרויקט מהיר לעיר שבתחומה גם לרחוב כצנלסון המרכזי בו יעבור נתיב תחבורה ציבורית ייעודי, אשר יצטרף לצירי אלוף שדה ודרך השלום בהם צפויה להתחיל עבודה בין רבעון ראשון לרבעון שני ב-2020*. לדברי העירייה, בשלב זה מצוי הנת"צ בשלבי תכנון ותחילת ביצוע מתוכננת לטווח של כשנה וחצי. הנתיב הייעודי צפוי לפעול בשעות העומס בבוקר ובערב ותושבי העיר יוכלו לחנות לאורכו בשעות הלילה.
1 צפייה בגלריה
רחוב כצנלסון, בעתיד עם נת"צ
רחוב כצנלסון, בעתיד עם נת"צ
רחוב כצנלסון, בעתיד עם נת"צ
(פיני חמו)
במסגרת הקמת הנת"צ בעלות מוערכת של כ-50 מיליון שקלים, יחודש וישודרג ציר כצנלסון - לרבות הרחובות עליית הנוער וערבי נחל - במלואו. כולל סלילה מחודשת, שינויים גיאומטריים בטיחותיים, תוספת שביל אופניים, הרחבת מדרכות, התקנת תאורה מודרנית ועוד. בעירייה מבטיחים גם העדפה לתחבורה ציבורית ברמזורים ובוחנים מערכת שתאפשר "גל ירוק" לאורך כל הנת״צ.
לדברי רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "הגענו להבנה עם חברת נתיבי איילון בנושא פיתוח נתיב תחבורה ציבורית בתוך העיר בציר כצנלסון, שיאפשר תנועת אוטובוסים מהירה ויבטיח הקלה משמעותית בעומסים ביציאה מהעיר בשעות הבוקר ובכניסה לעיר אחר הצהריים". סמנכ"לית מהיר לעיר בנתיבי איילון, טליה כהן וולף, אמרה כי "הרחבת פעילות מהיר לעיר בגבעתיים היא חלק מגל הצטרפויות של רשויות נוספות כמו רחובות ונס ציונה, שמגלות מנהיגות ומקדמות את הפרויקט עבור עתיד תחבורתי טוב יותר לתושביהן״.

*מהפרסום המקורי השתמע כי הצירים באלוף שדה ודרך השלום כבר פעילים. לא כך הדבר