סמלת, יבואנית מותג הטנדרים ראם, מזמינה 352 בעלי טנדרים בגרסאות 2500 ו-3500 משנות הייצור 2019-2020. לדברי היבואנית בחלק מהמכוניות מהדגמים האמורים יש צורך בהחלפת "פלטת שסתום בתיבת ההילוכים" ו"עדכון תוכנה" במטרה למנוע נזילה מתיבת ההילוכים לתא המנוע. משך העבודה הנדרש לתיקון לפי סמלת: כשעתיים וחצי.
1 צפייה בגלריה
ראם 2500HD
ראם 2500HD
ראם 2500HD
(צילום: ניר בן זקן)
------------------------------
בקריאה נוספת לתיקון יוזמנו על ידי צ'מפיון מוטורס שני רוכשי אודי A8 משנת הייצור הנוכחית לצורך החלפת רכיבים במערך המתלים מאחור. משך זמן העבודה: כשעתיים וחצי.
-----------------------------
דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, תזמין 88 בעלי CX5 שיוצרו בין החודשים אפריל ודצמבר ב-2015, ואשר צוידו בפנסי לד. לדברי היבואנית, בכלי הרכב שיוזמנו יש חשש כי תאורת היום ברכב לא תעבוד עקב "הצטברות חלודה באזור הפנסים עקב אטימה לקויה". משך עבודת החלפת היחידות: כשעתיים.

בעלי כלי הרכב מהדגמים שהוזכרו ואשר מעוניינים לדעת אם גם הרכב שברשותם צפוי לקבל זימון למוסך, יכולים לבדוק זאת באתרי היבואניות השונות, או באמצעות שיחה עם נציגי השירות הרלוונטיים.
עוד יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. התקנה קובעת כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.