פרארי חושפת את הרומא, דגם בסיסי חדש שמצטרף להיצע האמור להתמודד מול מתחרות כמו אסטון מרטין ואנטאז' ומרצדס AMG GT. לישראל הוא יגיע במהלך 2020 עם תג-מחיר שמתחיל ב-1.75 מיליון שקל.
הרומא היא למעשה גרסת קופה לפורטופינו הפתוחה ומתבססת על אותה פלטפורמה עם מנוע קדמי מרכזי ותיבת הילוכים המוצבת מאחור, על מנת לאפשר חלוקת משקל אופטימאלית. בסיס הגלגלים זהה (267 ס"מ) אבל היא ארוכה ממנה ב-7 ס"מ (465.5 ס"מ), רחבה ב-3.5 ס"מ (197.5 ס"מ) ונמוכה בכמעט 2 ס"מ (130 ס"מ). המשקל היבש, ללא נהג ונוזלים עומד על 1,473 ק"ג, כ-70 ק"ג פחות מגרסת הקבריולה, בעוד שתא המטען גדול ב-53 ליטר (345 ליטר).
פרארי רומאפרארי רומא
גם המנוע מגיע מהפורטופינו – V8 כפול מגדשים בנפח 3.9 ליטר עם 620 כ"ס (20 כ"ס יותר) ונתון מומנט זהה של 77.5 קג"מ. הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד חדשה (שבעה יחסים בפורטופינו) שמגיעה מה-SF90 סטרדלה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות (עשירית שניה פחות מהפורטופינו), 200 קמ"ש ב-9.3 שניות (1.5 שניות פחות) ומהירות מרבית זהה של 320 קמ"ש.
פרארי רומאפרארי רומא
העיצוב אלגנטי יותר מגרסת הקבריולה, תוך ויתור על מסיטי אוויר בולטים בפרופיל. החזית מחודדת עם יחידות תאורה צרות וסבכה שונה בגימור רשת, בעוד שמאחור יש רבעיית יחידות תאורה שונות מהצמד העגול בפורטופינו.
פרארי רומאפרארי רומא
בתא הנוסעים יש מראה חדש ביצרנית עם קונסולה גבוהה בין המושבים הקדמיים, מסך מגע בגודל "8.4 לתפעול המערכות השונות (נוחות-בידור) וגלגל הגה שונה, עדיין עם מתגים רבים. מאחוריו יש לוח מחוונים דיגיטלי ("16). כאופציה יוצע מסך מגע נוסף מול הנוסע עם אפשרות לתצוגת נתוני נהיגה ושליטה במערכת שמע, ניווט ומיזוג.
פרסום ראשוני: 08:01 , 15.11.19