יבואנית הרכב לובינסקי מזמינה בעלי 5008 שנמסרו לבעליהן בין החודשים אוקטובר 2018 לאוגוסט 2019. לפי היבואנית, ב-241 מכוניות מדגם זה יש לבדוק את מידת הידוק "בורג תושבת הגלגל החלופי" ולהחליף אותו במידת הצורך. זמן העבודה הנדרש: עד שלוש שעות.
2 צפייה בגלריה
(צילום: רונן טופלברג)
---------------
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, תזמין 100 בעלי הטנדר פולבק שיוצר בשנת 2016. בכלי הרכב שיגיעו למוסך יוחלפו ברגי מדרכות הצד כדי למנוע הינתקות אפשרית. משך העבודה מוערך בכשעה וחצי.
בקריאה נוספת לתיקון של היבואנית יוזמנו בעלי ספיידר 124 מתוצרת אבארט. ב-14 כלי רכב ששווקו בישראל משנות הייצור 2016-2018 יש צורך לבדוק ו-או לעדכן את יחידת הבקרה של תיבת ההילוכים. לדברי סמל"ת, זמן העבודה מוערך בכחצי שעה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ניר בן זקן)
היבואנית המשווקת בישראל גם את דגמי סובארו תזמין למוסך 133 מכוניות מדגם פורסטר שיוצרו ב-2019. בחלק מהמכוניות שיוזמנו יש צורך להחליף את שסתום PCV האחראי על שחרור אדים לא רצויים מאזורי המנוע. זמן העבודה צפוי לעמוד על כמחצית השעה ובמקרים חריגים מעבר לכך.
--------------
יבואנית הרכב יוניון מוטורס המשווקת בישראל את דגמי טויוטה, תזמין למוסך 319 בעלי הרכב המסחרי פרואייס שיוצרו בין החודשים אוקטובר 2016 ויוני 2019. בכלי הרכב האמורים יש צורך לבדוק או לתקן את צנרת הבלימה והדלק ולבדוק את מידת הידוק אבזמי חגורת הבטיחות. הבדיקה והתיקון צפויים לארוך בין חצי שעה לשעתיים.
--------------
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מזמינה למוסך 675 בעלי סדרה 3 שיוצרו בין החודשים פברואר 1998 ומאי 2000. בכל המכוניות שיגיעו למוסך תבדק כרית האוויר שמול פני הנהג ויוחלט בהתאם לממצאים כיצד יש לטפל ברכב. כלי רכב בהם כרית האוויר תמצא תקינה יחזרו לכביש לאחר בדיקה שתארך כשעה. בכלי רכב בהם תמצא כרית אוויר לא תקינה אך כזו שמתירה המשך שימוש, יוזמנו בעלי הרכב להגיע למוסך שוב במהלך הרבעון השלישי של 2020 כדי להחליף את הכרית. בין מאות המכוניות יימצאו גם כאלה בהן מומלץ שלא להשתמש ברכב עד החלפת הכרית.
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה, כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.
פורסם לראשונה: 10:31, 16.12.19