היא אחראית למספר מכובד של יצירות דון-גלגליות נחשקות לאורך ההיסטוריה, אבל העולם משתנה גם עבורה. ו-MV אגוסטה מרחיבה כעת את היצע הכלים הדו-גלגליים עם רכב זול, לשימוש עירוני בלבד תחת ההגדרה קורקינט חשמלי. קבלו את ה-Rapido, תוצר של חטיבת e-mobility ביצרנית המפוארת שאמורה לפתח כלי ניידות אישית והציגה אשתקד אופניים חשמליים. אגב, MV לא לבד. דוקאטי, ק.ט.מ וב.מ.וו כבר עשו זאת לפניה. ככה זה כשאתה חייב ליישר קו עם הדרישות החדשות של קהל היעד. כן, הוא עדיין רוצה אופנועים, אבל יותר ויותר זונחים את הרעיון ועוברים לתחבורה אישית זולה וזמינה.
הראפידו שעונה לכל הדרישות האלה זכה בעיצוב מושקע ומרשים עם (איך לא) אזכורים לדגמי האופנועים של המותג. למשל ביחידת התאורה הקדמית שמזכירה את דגמי הברוטאלה או 'זרוע אחורית' בהשראת דגמי הסופרבייק F3 ו-F4. הצביעה היא (כמובן) באדום בוהק בשילוב חישוקים וזרוע אחורית זהובים. מקור ההשראה - דגמי ה-Serie Oro.
ויש גם טכנולוגיה. לקורקינט מסגרת שלדה וחישוקי "10 ממגנזיום, מערכת בלימה הידראולית ומסך LCD בגודל "4 שמשמש כלוח פיקוד וחיווי עם קישורית לטלפון הסלולרי. על ההנעה אחראי מנוע חשמלי בהספק של 500 וואט עם ארבעה מצבי רכיבה. המהירות המרבית מוגבלת ל-25 קמ"ש בהתאם לתקנות האירופאיות, אך הסרת ההגבלה (למשל במדינות חסרות אכיפה כמו ישראל) תביא אתכם ל-40 קמ"ש. הסוללה המובנית אמורה להספיק ל-50 ק"מ של רכיבה חרישית. מה שמפתיע לא פחות הוא תג המחיר הרשמי (באירופה) שעומד על 1,000 אירו, או 850 בלבד במהלך השקתו. במילים אחרות, פחות מ-3,000 שקלים.