שוק אופנועי האנדורו בישראל ובאירופה נשלט כיום באופן כמעט מוחלט על ידי הטריו של קבוצת ק.ט.מ, הכולל גם את מותגי הוסקורנה וגאס גאס. למרות זאת, עדיין ישנם כמה וכמה מותגים קטנים ושאפתניים המעוניינים לנגוס מעוגת השטח הריווחית. אחד מהם הוא AJP מפורטוגל, שחוגג השנה 35 שנות פעילות, ומשווק בישראל על ידי קבוצת HM מוטורס, המייבאת גם את אופנועי האנדורו של שרקו הצרפתית.
בימים אלו מתחילה היבואנית בשיווק שני דגמי אנדורו ארבע פעימתיים חדשים ממשפחת ה-SPR הקרבית של AJP. ה-SPR310 וה-SPR510, מצטרפים ל-SPR250 שכבר משווק בישראל, וינסו להציע אלטרנטיבה שפויית מחיר לדגמי ק.ט.מ והוסקוורנה היקרים יותר. כמה תחרותי? 55 אלף שקלים ל-SPR310, ו-65 אלף שקלים ל-SPR510, כ-15 אלף ששקלים פחות מכלי אנדורו מקצועיים בנפחים דומים.
תג המחיר הצנוע יחסית (ה-310 עולה בבריטניה 31.5 אלף שקלים ו-28.6 אלף שקלים - כמחצית מהמחיר בישראל - בספרד), המפרט הטכני מעניין למדי. במקובל ב-AJP, לאופנועים שלדת קורה כפולה מאלומיניום עם מיכל דלק שממוקם בזנב האופנוע כדי לשפר את חלוקת המשקל. המנועים (בנפחי 298 ו-501 סמ"ק) מיוצרים על ידי חברת SWM האיטלקית ולהם הזרקת דלק, המתלים הם מתוצרת זאקס ובעלי אפשרות כיוון מלאה ומערכת הבלימה מגיעה מברמבו. גם רמת האזור של האופנועים גבוהה והם מגיעים כסטנדרט עם ערכת מאוורר חשמלי לשיפור הקירו בקיץ הלוהט, מגן גחון ומגיני ידיים פתוחים.