דו"ח מסירות רכב דו-גלגלי חדש של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי מלמד כי מגמת ההאטה בשוק ממשיכה, וכי קשה בינתיים לראות כיצד 2022 תשבור את השיא ההיסטורי שנקבע אשתקד עם למעלה מ-20 אלף כלים חדשים בשנה אחת. בחודש אפריל האחרון עלו לכבישים 1,581 כלים חדשים, ירידה חדה לעומת 1,915 כלים שנמסרו באפריל אשתקד.
מתחילת השנה עלו לכבישים 6,757 לעומת 7,404 כלים בארבעת החודשים הראשונים של 2021, ירידה שמתקרבת כבר ל-10%. כל זאת על רקע החמרה קבועה בפקקי התנועה, עם ערים שהפכו את השימוש במכונית לסיוט ולמרות תחבורה ציבורית כושלת. יש עם זאת לזכור כי גם השוק הדו-גלגלי הושפע - במידה קלה - ממשבר השבבים העולמי ובעיות בשרשרת האספקה.
המותג המוביל בחודש אפריל היה סאן יאנג עם 526 כלים, כשליש מכלל המסירות של החודש. ימאהה במקום השני מסרה 275 כלים והקדימה את הונדה שממשיכה את השנה המצוינת שלה עם 248 כלים. קאוואסאקי שסבלה מבעיות אספקה בתחילת השנה הצליחה להתאושש באפריל עם 101 כלים חדשים, כשהיא מקדימה את קימקו - בעבר ובמשך שנים ארוכות המותג השני בגודלו - הצונחת עם 73 כלים בלבד. ק.ט.מ מסרה 57 כלים, מעט יותר מפיאג'ו (51 כלים).