שוק הקטנועים התלת-גלגליים מצומצם עדיין, אבל בימים אלו מתחיל להתגלגל באירופה קטנוע תלת-גלגלי חדש וחשמלי, מתוצרת חברת Zeway הצרפתית. לא באמת מפתיע שלא שמעתם עדיין על Zeway, שכן זו חברה המשווקת קטנועים חשמליים בצרפת בלבד. בפועל היא מספקת שירותי החכרת קטנועים חשמליים תמורת תשלום חודשי, בשילוב רשת החלפת סוללות הפזורה בערים. מזכיר במקצת את המודל התפעולי של קטנועי Gogoro שהושקו לאחרונה בישראל, למעט אלמנט הרכישה של הכלי.
קטנוע תלת-גלגלי זוכה לביקוש ער בצרפת, שכן הוא נהנה מתקינה מקלה המאפשרת לבעלי רשיון נהיגה לרכוב על כלים תלת-גלגליים ללא צורך ברשיון מיוחד לרכב דו-גלגלי (במידה ומותקנת דוושת בלם משולבת). בנוסף, בצרפת כמו במדינות אירופאיות נוספות, כלים בתקינת L1 עם הגבלת מהירות ל-45 קמ"ש, לרוב קטנועים חשמליים עירוניים, לא דורשים כלל רישיון.
קהל היעד הוא רוכבים לא מנוסים המחפשים פתרון תנועה עירוני אך חוששים לעלות על שני גלגלים, ועבורם מציעים ב-Zeway את ה-SwapperTriango+. הוא מצויד במנוע חשמלי צנוע בהספק של 5 קילוואט, אך זה מספיק לו כדי להגיע ל-45 קמ"ש ב-5 שניות בלבד, עם מהירות מרבית של 80 קמ"ש בגרסה הלא מוגבלת. למרות שיש לו שלושה גלגלים (בקוטר "14), משקלו של הכלי 106 ק"ג בלבד ללא סוללות. הוא מציע שלושה מצבי נהיגה לבחירה ואפילו הילוך לנסיעה לאחור. משיקולי עלות, אין מערכת ABS אך יש מערכת בלימה משולבת הנדרשת בתקינה.
מכלול הסוללות שלו מספק טווח נסיעה של 60 ק"מ בלבד, אך זה אמור להספיק להתניידות עירונית למספר ימים. רשת עמדות החלפת סוללות אמורה לסייע לרוכבים עם קילומטראז' גבוה יחסית. בעניין זה, התכנית השיווקית של Zeway אינה מאפשרת לרכוש את הכלי באופן ישיר, אך הוא יוצע לפריזאים ושכניהם בחבילת תפעול חודשית שעלותה 205 אירו, הכוללת ביטוח והחלפת סוללות חופשית ללא הגבלת ק"מ.