בשנים האחרונות השתלטה תצורת הטווין-המקבילי (מנועי שני צילינדרים שמוצבים זה-לצד-זה) על קטגוריית הנפח הבינונית. ימאהה, ב.מ.וו, ק.ט.מ, טריומף, אפריליה ואפילו הונדה, מציעות שלל דגמים על בסיס מנועים כאלה בנפחים שבין 600 ל-900 סמ"ק. גם סוזוקי, שבשנים האחרונות נעדרה מקטגוריית הביניים, הולכת עם הזרם ומציגה מנוע טווין-מקבילי משלה ומתקינה אותו בשני דגמים חדשים אותם חשפה לקראת תערוכת מילאנו. הראשון הוא אדוונצ'ר חדש במשפחת ה-V-סטרום, השני דגם עירום שרירי במשפחת ה-GSX-S.
וראשית כמה מילים על המנוע. נפחו 776 סמ"ק ובדומה ליחידה של ימאהה, גם כאן יש גל ארוכבה וסדר הצתה של 270 מעלות, המאפשרים אופי פעולה של מנוע V-טווין. כדי לאפשר פעולה חלקה יותר, למנוע יש שני גלי איזון בזווית של 90 מעלות ביחס לגל הארכובה. מהלך הבוכנה קצר יחסית ועומד על 70 מ"מ לעומת קדח של 84 מ"מ, המעיד בדרך כלל על אופי ספורטיבי יותר.
הספק המנוע עומד על 84 כ"ס (ב-8,500 סל"ד) והמומנט המרבי הוא 7.9 קג"מ (ב-6,800 סל"ד). מערכת ניהול המנוע מציעה שלושה מצבים לבחירת הרוכב האחראים על תגובת המצערת ואספקת הכוח.
V-סטרום 800DE
במפתיע, לאדוונצ'יר החדש אין מנוע V-טווין כמתבקש משמו ובדומה לאחיו בנפחי 650 וה-1050 סמ"ק. אבל קשה להאמין שזה יפריע לו שיווקית שכן הוא משתלב בקטגוריה החמה ביותר בעולם האופנועים כיום. העיצוב לרבות סידור יחידות התאורה מזכיר את מראה הרטרו של ה-1050, ויעזור לבדל אותו בקטגוריה הצפופה.
לפחות בשלב ראשוני העניקה סוזוקי לדגם מאפייני שטח, אבל לא הלכו עד הסוף כפי שמעידה הבחירה הלא שגרתית בחישוק "21 קדמי, ו-"17 מאחור בעוד מרווח הגחון עומד על 22 ס"מ. השלדה משלבת בין מסגרת צינורות מתכת וזרוע אחורית מאלומיניום עם מתלי Showa בעלי מהלך נדיב יחסית של 220 מ"מ וכיוון עומס קפיץ, כאשר למזלג הקדמי ישנה גם אפשרות לכיוון שיכוך כיווץ והחזרה. סביר להניח שגרסה בעלת מתלים משודרגים עם כוונונים מלאים תצטרף בעתיד.
מצמד מחליק וקוויקשיפטר הם ציוד תקני ואליהם מצטרפת חבילת אלקטרוניקה הכוללת מערכת בקרת משיכה עם מצב שטח ושני מצבי פעולה של מערכת ה-ABS, לרבות אפשרות ניתוק לגלגל האחורי. מיכל הדלק מכיל 20 ליטר ובהתאם לייעוד סוזוקי מציעה מגוון תוספות לטובת מטיילים.
GSX S8
אחרי שהופסק ייצורו של ה-GSX-S750 נותרה סוזוקי ללא נציג בקטגוריית הביניים של אופנועי העירום הספורטיביים, כשאת החלל ניסה למלא באופן מסוים ה-GSX-S950 הארבע-צילינדרי. ה-S8 אמור להיות מתון וגם עממי יותר במחירו, כאשר על הכוונת נמצא ימאהה MT07 הפופולארי.
עיצוב החזית ממשיך את הקו של דגמי ה-GSX-S, עם סידור אנכי של צמד יחידות תאורה. חלקה הקדמי של השלדה דומה לזו של ה-V-סטרום 800, אך שלדת הזנב והזרוע האחורית (גם היא מאלומיניום) שונות ואחראיות לגאומטריה המתאימה לרכיבת כביש, עם בסיס גלגלים קצר ב-10 ס"מ (1,465 מ"מ) וזווית היגוי חדה יותר (25 לעומת 28 מעלות). מערכת המתלים מגיעה מבית קאייבה. גם S8 מגיע עם מצמד מחליק וקוויק שיפטר, לצד חבילת אלקטרוניקה הכוללת שלושה מצבי רכיבה ובקרת משיכה, אך ללא אפשרות בחירה למצבי פעולת ABS.