בעולם הרכב הארבע גלגלי הם כבר כוח שלא ניתן להתעלם ממנו, העולם הדו-גלגלי בדרך. ול-CF מוטו המשווקת בישראל כלים דו גלגליים, יש שאיפות מרשימות מאד. ויש לזכור כי מדובר במותג שיצר ארסנל דגמים מודרניים בתוך מספר שנים, וזה לחלוטין לא הסוף.
הכיוון הנוכחי של CF הוא להציג כלים יקרים יותר עם מנועים גדולים וחזקים, כשתכנית החומש שלהם שנחשפה כעת כוללת לא פחות מ-10 דגמים חדשים על בסיס פלטפורמה חדשה בשם C LINK, ארבעה מהם חשמליים. ובהקשר זה מומלץ בחום לקחת במלוא הרצינות את דגם הקונספט החדש שנחשף לאחרונה, תחת השם NK C22. ספורט-נייקד בעיצוב מרשים עליו אחראית סדנת העיצוב האוסטרית KISKA, האחראית להחייאת מותג ק.ט.מ.
ה-C22 מציג מספר אלמנטים, כמו פנסי חזית דמויי חץ, משטחי קרבון, מיכל דלק ייחודי וזרוע אחורית חד-צדית עם צמד מפלטים קצוצים בסגנון סקרמבלר הממוקמים גבוה. אולי אפילו גבוה מדי עבור רגלי המורכב. חישוקי הגלגלים בעיצוב דמוי כוכב מזכירים במקצת את סגנון MV-אגוסטה ברוטלה, לא פחות.
קשר נוסף לק.ט.מ נמצא גם במנוע, LC8 בנפח 790 סמ"ק ששימש את דיוק 790 ומניע גם את MT800, דגם האדוונצ'ר הבכיר של CF. לא נמסר אם בוצעו בו שינויים מכאניים אבל ההספק המרבי יעמוד על לפחות 94 כ"ס, עם כ-8 קג"מ נדיבים של מומנט.
הסינים לא מסרו אם ומתי NK C22 יגיע לייצור סדרתי אבל לאופנוע ספורט-נייקד בסגנון החביב על האירופים יש בהחלט מקום בהיצע הגדל של CF מוטו. בסיס בדמות מנוע ומכלולי מדף יחד עם עיצוב נעים לעין, מעידים כי מדובר בדגם שיוצג בעתיד הלא רחוק.