קבוצת HM מוטורס מתחילה בשיווק הקטנוע החשמלי האיטלקי "אסקול". הקטנוע המשווק בשתי גרסאות שוקל פחות מ-90 ק"ג, בעל טווח נסיעה של 96 ק"מ ומהירות מרבית שעומדת על 70 קמ"ש. רשימת האבזור כוללת מערכת בלימה משולבת, תאורת לד, צג מחוונים גדול, סבל מקורי, תא מסמכים ננעל, וו תליה לשקיות ורגלית אמצע קלה לשימוש.
הכלי מצויד בשתי סוללות נשלפות וניתנות לנשיאה למשרד או לבית, שם ניתן לטעון אותן מרשת החשמל (6.5 שעות) בעזרת מטען המגיע עם הקטנוע. המחיר: 17 אלף שקל ל-ES3 ו-18 אלף שקל לגרסת EVO.
מטרו מוטור משיקה בישראל את קטנוע העל הראשון של סאן יאנג, ה-TL 500. הוא מצויד במנוע בעל שני צילינדרים עם ארבעה שסתומים לכל בוכנה, מייצר 41 כ"ס ומשודך לתמסורת וריאטור. שלדת אופנוע (מרכזית, עם זרוע אחורית ארוכה ונפרדת) מציעה חלוקת משקל של מאוזנת (50-50) בין החלק הקדמי לאחורי ובסיס גלגלים קצר. המתלים: מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ"מ לפות במשולשים, הבולם האחורי ניתן לכוונון עומס קפיץ.
יש מדרסי רגליים הממוקמים הרחק לפנים, מושב כפול מחומר מונע-החלקה ומשענת, משקף קדמי בעל שתי אפשרויות גובה, תא מטען נפתח מחלקו הקדמי ומכיל קסדה מלאה או שתי קסדות 3/4, מסך TFT עם אפשרות לשלושה מצבי תצוגה וכיוון בהירות אוטומטי. יש גם שקע USB 2.0, שני תאי אחסון לטלפון נייד ומערכת המפעילה אוטומטית את בלם החניה בעת הורדת רגלית הצד. ה-TL 500 יוצע בארבעה צבעים: שחור מט, כחול מט, לבן ואפור. המחיר: 50 אלף שקל כולל מע"מ, הוצאות רישוי ואגרות.
פיאג'יו MP3 350 במחיר מופחת. קבוצת עופר אבניר, יבואנית קטנועי פיאג'יו בישראל, מפחיתה ב-4,000 שקל את מחיר המחירון של ה-MP3-350 ספורט שיעמוד מעתה על 43 אלף שקל (כולל אגרת רישוי).