מותג האופנועים הסיניים סורון (Sur Ron), המתמחה בייצור דו-גלגליים חשמליים והגיע ארצה לפני כחצי שנה, מרחיב פעילות. ולמי שאינו מכיר: החברה החלה את דרכה ב-2014 כחברת הזנק במטרה לייצר כלים חשמליים קלים לרכיבת שטח, על התפר שבין אופניים לאופנוע. ורק לאחרונה החליטה לטפס מדרגה להציג אופנועים חשמליים בגודל מלא, בניסיון לנגוס בנתח השוק של אופנועי אנדורו וסופרמוטו.
סדרת האופנועים מכונה Storm Bee, עם מידות קומפקטיות המתאימות לרוכבים מתחילים, בין היתר עם מושב בגובה 760 מ"מ בלבד. גרסת האנדורו מגיעה עם חישוקי "21 מלפנים ו-"19 מאחור, או "19 ו-"17 בהתאמה בגרסת הסופרמוטו.
המנוע החשמלי מותקן בחלקה התחתון של שלדת הצינורות ומעביר את הכוח לגלגל האחורי באמצעות שרשרת. למנוע הספק צנוע של 11 קילוואט (14.7 כ"ס) אך עם אפשרות להגיע לפיק רגעי של 30 כ"ס. בכל מקרה, הרישיון הנחוץ כדי לרכב על הסורון הוא מסוג A2 המקביל לקטנוע 125 סמ"ק. נתון המומנט עצום ביחס לכלי שכזה ועומד על יותר מ-20 קג"מ המאפשרים להאיץ את הכלי ל-100 קמ"ש ב-4 שניות, אופנוע סופרספורט.
הסוללה שמשקלה 30 ק"ג מאפשרת טווח רכיבה של כ-100 ק"מ במהירות של עד 50 קמ"ש, או כחמש שעות רכיבת סינגלים. נדרשות ארבע שעות כדי למלא אותה בטעינה מהירה. למרות יכולת תנועה על הכביש, כמו רוב אופנועי האנדורו סביר להניח שהתנועה לשטח תתבצע על גבי נגרר. לרשות הרוכב עומדת אפשרות בחירה בין ארבעה מצבי רכיבה שונים, יש מערכת בקרת משיכה הניתנת לניתוק, ABS, הילוך אחורי ומתלים בעלי מהלך של 290 מ"מ הניתנים לכיוונון מלא.
מחירו של ה-Storm Bee הוא 47 אלף שקלים לדגם האנדורו, כ-20 אלף ש"ח פחות מאופנוע אנדורו מקביל בנפח 250 סמ"ק. מחיר גרסת הסופרמוטו גבוה ב-2,000 ש"ח ובזמן ההשקה תינתן הנחה של 7,000 שקלים על שתי הגרסאות.