בקאוואסאקי לקחו ברצינות את המעבר לעידן ההנעה הירוקה בעולם הדו-גלגלי, וטרם כניסתה של תקינת יורו 6 לתוקף החלו לפתח דור חדש של אופנועים חשמליים והיברידיים. במסיבת עיתונאים שערכה החברה בפתיחת תערוכת מילאנו נחשפה רשמית נבחרת שכוללת דגמים חשמליים, היברידיים ואפילו דגם מונע מימן. כל זאת כחלק מתכנית החומש של החברה הכוללת גם לוגו חדש והבטחה ל-30 דגמים חדשים עם מנוע בעירה פנימית בשנתיים הקרובות.
ראשית לשני הדגמים החשמליים. ה-Z EV הוא גרסה חשמלית ל-Z125 ה"רגיל" ואילו הנינג'ה EV הוא גרסה חשמלית לנינג'ה 400 המוכר. בשני המקרים מדובר עדיין בגרסאות טרום ייצור שצפויים להגיע לאולמות תצוגה באירופה במהלך 2023. פרטים טכניים אין ממש, אבל ה-Z יתאים לקטגוריית רישוי A2 (כלומר הספק מרבי של 14.7 כ"ס) ויצויד בסוללה ניתנת להחלפה בקיבולת 3 קוט"ש. הנינג'ה החשמלי יותאם בהספקו לקטגוריית רישוי A1 (עד 47 כ"ס). לשני הכלים יחידת הנעה קומפקטית במרכז הכלי בסמוך לציר הזרוע האחורית, בזמן שהעברת הכוח לגלגל מתבצעת כמקובל בעזרת שרשרת.
וכעת להיברידי. ה-HEV מבוסס על נינג'ה 650 ומציע שילוב בין מנוע בנזין ליחידה חשמלית, גם כאן לא קיבלנו פרטים על תפוקה וקיבולת. כן ברור שלאופנוע תהיה מערכת בלימה רגנרטיבית שתטען את הסוללה במהלך האטה ולרוכב תהיה אפשרות בחירה בין רכיבה במצב היברידי למצב חשמלי מלא שיוגבל לק"מ ספורים. בנוסף ישנו מתג E Boost על הכידון שיאפשר להיעזר בתפוקת המנוע החשמלי כדי לתגבר את מנוע הבנזין בעת הצורך.
הדגם ההיברידי הראשון של קאוואסאקי אמור להגיע לשוק ב-2024 ויחידת ההנעה הזו תסלול את הדרך לשלל דגמים היברידים שאמורים להופיע עד סוף העשור, בהתאם לנדרש מתקינת יורו 6 שתחייב סיוע חשמלי כדי להפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים.
לצד דגמים חשמליים והיברידיים הציגה קאוואסאקי גם אב טיפוס מונע מימן לאופנוע ספורט-תיור על בסיס ה-H2 המוכר, עם מראה אווירודינמי במיוחד הכולל יחידת אינטגרלית של מזוודות צד בזנב כדי להפחית את התנגדות האוויר. לאופנוע מנוע בעל הזרקת מימן ישירה וסיוע של מגדש על. כרגע אין כל צפי לתחילת ייצור.