בשיתוף ZEEKR

יום בחיי אייל לב בשיתוף ZEEKER
(צילום: ירון שרון, בימוי אסף קוזין)

בשביל אייל לב, מנהל פיתוח, זה לא בוקר מוצלח בלי אימון טניס מעורר, שיטעין את הגוף באדרנלין לקראת יום העבודה. "טניס הוא משחק מאוד פסיכולוגי", הוא מסביר, "כמו בחיים, אנחנו משחקים נקודה נקודה, צעד צעד. לא מסתכלים על התוצאה אלא מנתחים את האירוע, פותרים אותו ועוברים לאירוע הבא".
בתום האימון, לב נכנס לרכב שלו ויוצא לדרך. "סיימנו אימון מצוין", הוא אומר בסיפוק. "אני הולך להתקלח ולהחליף בגדים, נתחיל את היום במשרד". את הדרך הזו, שאותה מכיר היטב מזה 30 שנה, הוא עושה ברכב שבו התאהב כבר בנסיעת המבחן הראשונה. "מהרגע שנכנסתי לזיקר הבנתי שזה הולך להיות הרכב הבא שלי. זה עיצוב שמושך את העין. הרכב מאוד גדול - אורך של 5 מטרים, בסיס גלגלים של 3 מטרים, מאוד רחב. 544 כוחות סוס ותאוצה של פחות מ-4 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש".
אם תשאלו את לב, הוא לא לבד - במהלך הנסיעה, לא מעט נוסעים מסובבים את הראש. "תמיד שואלים מה זה הרכב הזה, חברים רוצים לנסוע ומתעניינים". הוא אוהב במיוחד את התאוצה. "אני לוחץ על הדוושה ונדבק למושב - תאוצה שאפשר להרגיש רק ברכבי על. חוויית נהיגה מושלמת".

2 צפייה בגלריה
אייל לב ב-ZEEKER
אייל לב ב-ZEEKER
אייל לב ב-ZEEKER
(ירון שרון)

"ראיתי את הבת שלי שוב רק כשהייתה בת חצי שנה"
אחרי הקפה של הבוקר, שמלווה תמיד בתמר לח, לב נזכר בדרך המקצועית שעבר. "עשיתי שני תארים בהנדסה וכבר במהלך התואר הראשון, בשנה השנייה ללימודים, התחלתי לעבוד בחברה שאני עובד בה עד היום. היום אני מנהל את כל תחום החומרה בחטיבה - קרוב ל-30 שנה באותו מקום".
ההתחלה, הוא מודה, לא הייתה קלה - והיו לה גם מחירים. "צריך להגיד את האמת, בתקופות הראשונות, כשהבת הגדולה שלי נולדה, לא הייתי בבית. ראיתי את הבת שלי בחדר לידה, והפעם השנייה שראיתי אותה הייתה כשהיא הייתה בערך בת חצי שנה. השנים הראשונות היו שנים של עשייה, שבהן אתה בונה את עצמך ומוכיח את עצמך. עם הבן הקטן, השלישי, עשיתי תיקון - אבל בשנים הראשונות היה קשה".

2 צפייה בגלריה
אייל לב ב-ZEEKER
אייל לב ב-ZEEKER
אייל לב ב-ZEEKER
(ירון שרון)

"ארוץ כמה שיותר רחוק - זה מה ששומר אותנו צעירים"
"המרחק שלי מהבית לעבודה לא גדול", הוא אומר, "אבל לרכב יש טווח מדהים של כמעט 500 קילומטר בנהיגה אמיתית. אתה יכול דרך האפליקציה לתזמן טעינה, לכבות, להדליק, להדליק את המזגן מרחוק. יש באוטו מערך של 13 מצלמות היקפיות, ולדעתי עוד שתי מצלמות פנימיות. יש בו מושבי באקט, עור אלקנטרה, חימום וקירור במושבים, ומערכת סאונד של YAMAHA – החוויה מדהימה".
במבט לאחור על הדרך המקצועית הארוכה שעבר, יש לאייל לב לא מעט סיבות להיות גאה – וגם עוד דרך ארוכה לפניו. "אם הייתי אומר לעצמי בגיל 20 שאהיה מנהל צוותי פיתוח או מנהל קבוצות פיתוח מתקדמות, כנראה שלא הייתי מאמין. אני ארוץ כמה שיותר רחוק – זה מה ששומר אותנו צעירים. יש לי פה מגרש משחקים שלם לשחק איתו. למה להפסיק?"
"נסעתי על המון רכבים אירופיים יוקרתיים, בדגמים הגבוהים ביותר", מסכם לב. "אני חושב שהרכב הזה משלב ביצועים של רכב ספורט, של רכב על, עם היוקרה ועם הנוחות של הסדרות הגבוהות שיש למרצדס להציע היום. ככל שיותר רכבים כאלה יהיו על הכביש – אנשים יבינו שהעולם השתנה. עבר מהפכה. אנחנו יכולים לקבל בהרבה פחות כסף, הרבה יותר אוטו".
בשיתוף ZEEKR
פורסם לראשונה: 10:16, 09.11.25