קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר מובילה כבר שנים את שוק הרכב הדו גלגלי. אבל אם בעבר מדובר היה בעיקר באופנועים גדולים, כבדים ומאוד יקרים, בשנים האחרונות הצטרפו גם נפחי ביניים לחגיגה. במפתיע, למרות היסטוריה עשירה התחום, הונדה נעדרה ממנה בשנים האחרונות, והתבססה רק על האפריקה טווין המצליח והגדול. אלא שבמילאנו הוכרז על אח קטן יותר, תחת השם המאוד מוכר טראנסאלפ, אשר שימש את הונדה לסדרת אופנועי כביש-שטח-הרפתקה עם מנועי V-טווין עד 2012.
3 צפייה בגלריה
 הונדה טראנסאלפ
 הונדה טראנסאלפ
הונדה טראנסאלפ
הטראנסאלפ החדש מצויד במנוע טווין מקבילי שהוצג לראשונה בהורנט החדש, עם הספק זהה: 90 כ"ס. ייעודו של הטראנסאלפ קרבי יחסית ובהתאם הוא מתגלגל על חישוקי שפיצים בקוטר "21 מלפנים ו-"18 מאחור, עם אפשרות בחירה בין צמיגי דאנלופ מיקסטור סולידיים או מצלר קארו סטריט קרביים יותר. מרווח הגחון עומד על 21 ס"מ אך העיצוב סולידי יחסית לאדוונצ'רים קרביים.
מלפנים ממוקם מזלג SFF בעל מהלך של 200 מ"מ ומאחור בולם סטנדרטי עם מהלך של 190 מ"מ, שניהם מתוצרת Showa וכיוון עומס קפיץ בלבד. צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ מלפנים אמורים לבלום את האופנוע שמשקלו 208 ק"ג.. ה-ABS מציעה שני מצבי פעולה ואפשרות ניתוק לרכיבה בשטח. מיכל הדלק קטן יחסית לז'אנר ומציע נפח של 16.9 ליטרים בלבד.
חבילת האלקטרוניקה מציעה בחירה בין חמישה מצבי רכיבה קבועים מראש עם השפעה על ניהול המנוע, בלימת המנוע והתערבות מערכות בקרת המשיכה ו-ABS. כמתבקש, גם לטראנסאלפ יש שפע של ציוד אופציונלי והונדה תציע אותו עם לא פחות מחמש חבילות אבזור.
3 צפייה בגלריה
 קטנוע חשמלי, סוללה מתחלפת
 קטנוע חשמלי, סוללה מתחלפת
קטנוע חשמלי, סוללה מתחלפת
וגם חשמל: כלי לא פחות חשוב לעתיד של הונדה הוא EM1 e, קטנוע חשמלי עירוני ודגם ראשון מתוך 10 חשמליים שתציג הונדה עד 2025. כמקובל בקטנועים מסוגו, גם ל-EM1 e עיצוב ייחודי, עם מדרס רגליים שטוח ומשטחי גוף חלקים המשווים לו מראה נקי. לא נמסרו פרטים לגבי יחידת ההנעה אך הוא שייך לקטגוריית הרישוי המקלה L1.
מעניין לצין כי ה-EM1 e הוא כלי ראשון שעושה שימוש בסוללת MPP - Multi Power Pack אותה פיתחה הונדה בשיתוף יתר היצרניות היפניות ואשר ניתנת לטעינה/החלפה בעמדות ייעודיות שתפרוס הונדה. הסוללה הנשלפת אמורה להספק טווח של יותר מ-40 ק"מ.
3 צפייה בגלריה
 פייסליפט לפורצה
 פייסליפט לפורצה
פייסליפט לפורצה
לקינוח הציגה הונדה מתיחת פנים קוסמטית קלה לפורצה 125 ו-350, עם חזית עדכנית הקרובה יותר לדגם ה-750 הבכיר בסדרה בזכות פנסי LED כפולים בחזית. לוח המחוונים קיבל גם הוא עיצוב מחודש וכמתבקש נוספו סכמות צביעה חדשות.