יבואנית אופנועי ב.מ.וו מתחילה בימים אלו בשיווקה של סדרת K המחודשת, אופנועי התיור-טיול הגדולים והמאוד יקרים של היצרנית. במסגרת עדכוני ה-K1600 עבר מנוע ששת הצילינדרים התאמה לתקינת יורו 5, עם הספק מרבי שעומד על 160 כ"ס ומגיע 1,000 סל"ד מוקדם יותר, לצד נתון מומנט מרבי גבוה מאוד בעולם הדו גלגלי - 18.3 קג"מ.
יש גם שינויי עיצוב קלים וצביעה חדשה לכל הדגמים. בנוסף יחידת התאורה הקדמית מצוידת בפונקציית תאורה עוקבת פניה. שינויים מהותיים נוספים: מערכת בקרת משיכה מגיעה כסטנדרט, מסך "10.25 המשמש כלוח מחוונים עם תצוגה משתנה וכיול מחדש למתלי ה-Dynamic ESA בעלי שיכוך משתנה נשלט אלקטרונית.
כבעבר, ב.מ.וו תשווק אותו בשלוש גרסאות עיקריות: GT המיועד לספורט-תיור, GTL מאובזר יותר ומותאם לרכיבה בזוג למרחקים ארוכים ו-B המעוצב בסגנון "באגר" השרירי שמקובל באופנועי קרוזינג תיוריים בארה"ב. מחירי דגמי ב.מ.וו K1600 מתחילים ב-198 אלף שקל, ובכך הוא כמובן אחד האופנועים היקרים בישראל.
הונדה, למוסך: יבואנית אופנועי וקטנועי הונדה מזמינה 254 אופנועים מדגמי CBR1000 SP/ST ,CRF1100A/D אפריקה טווין, NT1100 ו-GL1800 גולדווינג משנות הדגם 2020 עד 2022. הקריאה לתיקון פורסמה בעקבות חשש לבעיית אספקת כוח או אף כיבוי מנוע תוך כדי רכיבה. שדרוג תוכנת ניהול המנוע אמור לפתור את הבעיה והפעולה צפויה לארוך כחצי שעה.