למרות חום שהגיע ליותר מ-50 מעלות במכונית המירוץ הלא ממוזגת שלו, השיג אלון דאי בסוף השבוע ניצחון ומקום שני בסבב השלישי של אליפות הנסקאר האירופית, אותו סיים לראשונה העונה כמוביל האליפות.
2 צפייה בגלריה
(NASCAR Whelen Euro Series / Klemen Sofric)
בשני המירוצים במסלול וללונגה, איטליה, התמודד דאי בעיקר מול ג'יאנמרקו אקרולי האיטלקי. אתמול זינק לצידו מהשורה הראשונה כאשר אקרולי מזנק מהעמדה הבכירה, ושניהם ניהלו קרב צמוד עד שהאיטלקי סבל מתקר ואלון יכול היה לברוח קדימה. היום הם שוב זינקו זה לצד זה מהשרה הראשונה, אבל כאשר אלון מזנק ראשון. ושוב, הנהג שזינק שני ניצח במירוץ.
2 צפייה בגלריה
(NASCAR Whelen Euro Series / Klemen Sofric)
"אקרולי היה מאוד מהיר בסוף השבוע, וזה מירוץ הבית שלו. ביציעים היו אבוקות ורודות, בצבע המכונית שלו. שמרתי על ההובלה, אבל כבר החלטתי שאם הוא הולך לתקוף אותי בצורה ברוטלית, לא אסתכן בקרב שיכול לעלות לי בפרישה. אני תמיד רוצה לנצח, אבל זוכר שבסוף המטרה היא אליפות רביעית, וכדי להשיג זאת צריך לאסוף בכל מירוץ כמה שיותר נקודות. אז כשאקרולי דחק אותי לפינה אמרתי 'בסדר, לך על זה'. וזה השתלם, כי כעת אני מוביל באליפות".
הניצחון אתמול היה השמיני של דאי באיטליה וה-30 שלו באליפות האירופית הכי אמריקאית שיש, כשהטמפרטורות הגבוהות משחקות תפקיד על המסלול. "המכוניות להטו והחום השפיע על ביצועי המנוע וגם עלינו, הנהגים. הרגשתי כאילו שאני מתחרה בסעודיה ולא באיטליה. הטמפרטורה במכוניות הגיעה ל-52-53 מעלות".
האליפות יוצאת כעת לפגרה, ושני המירוצים הבאים יתקיימו בצ'כיה, בתחילת ספטמבר.