בשיתוף רנו ארקנה
אם יש מישהו שיכול לכתוב את המדריך לחיים היברידיים, מדובר ביובל גטרויר. גנן בגן ילדים ביום, סטנדאפיסט בערב ושחקן בשאר הזמן שעוד נותר לו - גטרויר מגשים את כל החלומות, ממש כמו הילדים בגן שלו. ירדן ג'רבי, אלופת העולם ומדליסטית אולימפית בג'ודו, אספה אותו ויחד עם יצאו לנסיעה היברידית מלאת תובנות (היברידיות).
במה החיים שלו דומים לאלו של הילדים בגן? ומה הוא סוחב איתו תמיד בתא מטען? התשובה תפתיע אתכם:

צפו במדריך לחיים ההיברידיים של יובל גטרויר:

"גם הילדים חולמים בכל יום להיות משהו אחר כשיגדלו. הם גנרטור של מוטיבציה"

למי שלא מכיר, גטרויר, בן 32, הוא שילוב היברידי בין גנן בגן ילדים במהלך היום לבין סטנדאפיסט קורע מצחוק בערב. עבורו, החלקים השונים בחייו תומכים אחד בשני. "אני מסתכל על הילדים בגן, וכל ילד לא רוצה להיות דבר אחד בחיים - יום אחד הוא רוצה להיות נינג'ה, יום אחד הוא רוצה להיות מאלף אריות", הוא מסביר. "היום אתה לא יכול לתחום את עצמך בדבר אחד".
איך מצליחים לא להתבלבל?
"התשובה היא שאין הפרדה באמת. אני גם סטנדאפיסט בגן, חייב להצחיק אותם. הילדים הם גנרטורים של מוטיבציה. ברגע שאתם נמצא איתם, אתה נדבק באנרגיה שלהם".
מול הרעש המבורך של הגן, גטרויר מתרשם מהמנוע השקט של הרכב ההיברידי, ויחד הם מנסים להבין אם הוא בכלל מונע.

יובל עובר למושב הנהג וחושף - זה אביזר החובה בתא מטען שלו

ג'רבי בתגובה מציעה לו לנהוג קצת בעצמו, אחרי שהוא מבטיח לה שהוא "אחלה נהג". אחרי מעבר למושב הנהג "המרווח במיוחד", לדבריו. ג'רבי מוסיפה שהרכב ההיברידי שבו הוא נוהג כולל גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו מערכת אקטיבית לזיהוי סטייה מהנתיב, מערכת הבלימה האוטונומית, מערכת זיהוי שטח “מת” ומערכת התראת תנועה החוצה מאחור.
ג'רבי מביטה לאחור אל תא המטען בנפח 480 ליטר ברכב ההיברידי שלהם ( 1263ליטר בקיפול המושבים האחוריים) ושואלת את גטרויר מה יש לו תמיד בבגאז'. "תוף מרים!", הוא מגיב בהתלהבות. "אני פשוט הרבה פעמים בהופעות והתוף מרים הוא חלק מההופעה".

"כשעושים מה שאוהבים, היברידיות זה בקטנה"

איזה שיר הוא ישים בדרך לחופשה? גטרויר מתחבר למערכת המולטימדיה החכמה EasyLink עם מסך מגע 9.3 אינץ' של הרכב ההיברידי (עם תאימות ל-Android Auto ו-Apple CarPlay) ומצהיר, "אני הולך לשים שיר מרים, 'עניין של זמן' של גידי גוב".
"שמתי אותו לילדים בגן ושמתי לב שתפסתי אותו כשיר ילדים. 'להתמכר ללב המתפרע, לדמיון המתפתח, לאושר הנוגע בעומק הכאב. אתה עוד תגלה את העולם' ".
ג'רבי מסיימת את הנסיעה בתובנה על גטרויר - "הוכחת שכשעושים מה שאוהבים, היברידיות זה בקטנה".
בתגובה, גטרויר משאיר לה מתנה שהיא מזכרת לנסיעה בלתי נשכחת - תוף מרים! חולמים על רכב היברידי? לכל הפרטים
בשיתוף רנו ארקנה
פורסם לראשונה: 09:28, 04.09.23