בשיתוף רנו ארקנה
רואת חשבון בחברת סייבר, יוצרת תוכן, משתתפת לשעבר במרוץ למיליון ואמא לשלושה בזמנה הפנוי. מור סויד עלתה את הטרמפ ההיברידי ברנו ארקנה של ירדן ג'רבי, אלופת עולם ומדליסטית אולימפית בג'ודו, כדי לשתף עד כמה היא היברידית באמת.

צפו במדריך לחיים ההיברידיים, על פי מור סויד:
» המדריך לחיים היברידיים: לכל הכתבות כבר כשסויד נכנסת, היא מציינת לטובה את המזגן הנעים של הרכב, שמציע מפלט מהחום של הקיץ הישראלי. סויד מספרת כי הקריירה שלה היא בתור רואת חשבון, מנהלת כספים בחברת הייטק.
בנוסף, אומרת סויד, "יש לי עוד אהבה בחיים שנקראת אינסטגרם. הכל התחיל בהשתתפות במרוץ למיליון לפני שבע שנים, ואז התחלתי לשתף את החיים שלי ונורא אהבתי את השיתוף הזה. התחלתי להבין שזה גם מועיל לי וכאילו אני נורא אוהבת לשתף ולפתוח ולספר"

"יש לי ילדים מושלמים שרואים שאמא פורחת ומאושרת"

בכל הנוגע לערבוב בין העולמות, סויד מספרת כי "יש אי נוחות כשפתאום אני רואה אנשים מהעבודה נכנסים לאינסטגרם שלי. אין מצב, אתם לא יכולים לראות אותי בעולם הזה, מדובר על שני עולמות שלא יפגשו לעולם".
איך מפרידים בכל זאת? "זה לא פשוט", אומרת סויד. "אבל בסוף, בשורה התחתונה, זה שאני מצליחה לעשות את זה ויש לי ילדים מושלמים שרואים אמא שהיא גם פורחת ומאושרת ולא מוותרת על הדברים שלה, זה באמת מאוד חשוב לי להעביר את המודל הזה לילדים שלי".
סויד מעידה כי "מאז שאני זוכרת את עצמי, אני בן אדם של גם וגם, אני צריכה את זה. אני משלבת גם קצת אופנה, זה מאוד חשוב לי, אני אוהבת להיראות טוב ולהתלבש. להרגיש טוב עם עצמי זה סופר חשוב וגם מאוד מאזן אותי".
ואם מדברים על 'גם וגם', הרנו ארקנה כולל גם מערכת לזיהוי סטייה מנתיב וגם מערכת אקטיבית לזיהוי סטייה מהנתיב, גם מערכת הבלימה האוטונומית וגם מערכת זיהוי שטח “מת”, ואפילו מערכת התראת תנועה החוצה מאחור.
2 צפייה בגלריה
לשימוש כתבה מסחרית
לשימוש כתבה מסחרית
"מאז שאני זוכרת את עצמי אני אדם של גם וגם"
(צילום: אריק מרמור)

מה בתא מטען? עגלת ילדים כמובן!"

איך הסטורי לא מתבלבל בפגישה חשובה בעבודה? "קודם כל הקריירה שלי זאת הקריירה שלי", אומרת סויד. "זה סופר אחריות, אני לא מתעסקת בטלפון ובאינסטגרם בזמן שאני מתעסקת בעבודה. הזמן שלי זה בערב ובסופי שבוע".
כאשר היא נשאלת מה יש לה תמיד בתא מטען, סויד אומרת באופן מיידית 'עגלה'. למזלה הגדול, תא המטען של הארקנה מציע נפח 480 ליטר ( 1263ליטר בקיפול המושבים האחוריים), כך שאפשר להכניס אליו שתי עגלות, אומרת ג'רבי.
ג'רבי מציינת את השקט של המנוע החשמלי של ארקנה, ומחליטה להגביר את האווירה. אחרי שהיא מעבירה את הרכב למצב 'ספורט', היא מחברת את הסלולר למערכת המולטימדיה ונותנת לסויד לבחור שיר במערכת ה-EasyLink עם מסך מגע 9.3 אינץ' של הרכב ההיברידי (עם תאימות ל-Android Auto ו-Apple CarPlay).
2 צפייה בגלריה
לשימוש כתבה מסחרית
לשימוש כתבה מסחרית
(צילום: אריק מרמור)
"this girl is on fire"... הן שרות יחד בקולי קולות. שתיהן מסכמות שגם בחיים הכי היברידיים, זמרות הן לא יהיו אף פעם.
חוויה היברידית נוספת הגיעה לסיומה, אבל ג'רבי וסויד לא מתכוונות להפסיק (לשיר!). חולמים על רכב היברידי? לכל הפרטים
בשיתוף רנו ארקנה
פורסם לראשונה: 17:03, 03.09.23