סדנת הבוטיק הגרמנית שמתמחה בשיפור ושדרוג פורשה 911 הציגה את הרודיאו-קונספט, אב-טיפוס לגרסת שטח של מכונית הספורט המפורסמת.
עיצוב הרודיאו שואב השראה מה-911 SC ספארי, מכונית מירוץ שהתחרתה ב-1978 בראלי האפריקאי שנחשב באותה תקופה לקשה והמפרך בעולם. פורשה לא ניצחה אמנם במירוץ, אבל הייתה היחידה שהצליחה להגיע עם שתי המכוניות לקו הסיום כשהיא תופסת את המקומות שני-שלישי.
למרות העיצוב המוכר והקלאסי, השלדה שתחתיו משלבת קרבון ופלדה, עם כלוב בטיחות אינטגרלי המחובר ישירות למרכב ומיתלי עצמות-עצה כפולות מלפנים ומאחור.
באחורי אב הטיפוס מוצב מנוע שישה צילינדרים אטמוספרי עם 500 כ"ס, אבל לדברי היצרנית ניתן להתקין גם יחידה מוגדשת עם כ-700 כ"ס. בשני המקרים הכוח עובר לתיבת שישה הילוכים ידנית והנעה כפולה-קבועה - לראשונה במותג - עם שליטה ידנית בחלוקת מומנט לפנים-אחור.
ואיך אפשר בלי איפור קרבי-ייעודי במכונית כזו. מלפנים מותקן "מגן חזירים" עם רצועת גרירה וטבעת עגינה. על מכסה תא המטען הקדמי מוצבות ארבע יחידות תאורה. יש מתג ("ברז") לניתוק חיצוני מהיר של מערכת החשמל ולמכסה המנוע מאחור צמודה את חפירה לחילוץ במקרה שקיעה.
גגון ייעודי ומסיבי מאפשר לקשור ציוד נוסף והוא כולל ארבע יחידות תאורה נוספות, ארבעה צמיגי שטח אגרסיביים של מישלין משלימים את ההופעה. תא הנוסעים נותר זהה למקור למעט מושבי באקט-מירוץ ייעודיים וריפוד מקורי משולב עור חום ובד בטקסטורה ייחודית.