מצעד הפרסומות בהפסקת הסופרבול, מאירועי הספורט הגדולים והחשובים בארה"ב בו מתמודדות שתי קבוצות ליגת ה-NFL (פוטבול), נצפה בארה"ב על-ידי קהל עצום. לפי הערכות, גם במשחק הקרוב שייערך ביום ב' ה-3.2 ייצפו כ-150 מיליון אמריקאים, כוח קניה עצום בארץ המקדשת את תרבות הצריכה. יצרניות הרכב מודעות לכך והפכו את האירוע בשני העשורים האחרונים לחגיגה פרסומית יקרה וסופר-אפקטיבית. ופורשה, שהשקיעה באירוע לאחרונה לפני יותר משני עשורים, חוזרת השנה בגדול עם הטייקן החשמלית.
סופרבול ופרסומות רכב לאורך השנים:
יצרנית מכוניות הספורט לא המתינה לאירוע ושחררה את גרסתו הארוכה של סרטון הפרסומת היקר והמושקע, בו מככבת החשמלית החדשה והראשונה שלה, לצד מספר אגדות מוטוריות שכל חובב רכב מכיר היטב.
"העלילה" מתחילה במוזיאון פורשה בשטוטגארט, עם גניבת הטייקן מתחת לאפם של השומרים במקום וממשיכה במרדף של מספר מכוניות אחריה לאורך עיירות וכפרים מקומיים וכבישי היער השחור. בין המכוניות הרודפות: קאררה GT, קאיימן GT4, גרסאות טורבו שונות - חלקן היסטוריות - ל-911 וטרקטור מימיה הראשונים של היצרנית - שמככב גם במוזיאון ישראלי. לחובבי המותג האמיתיים מומלץ לעצור ב-00:45, שכן פורשה חושפת שם - ללא ספק בכוונה - את ה-911 GT3 החדשה שעדיין לא הוצגה.