בראבוס, סדנת השיפורים הגרמנית המתמחה בדגמי מרצדס, מציגה גרסת ממוגנת ל-G קלאס. זהו רכב ממוגן-ירי ראשון של הסדנה הגרמנית, תחום אליו בחרה בראבוס להכנס לאור ביקוש גדל והולך לכלי רכב דומים באמריקה הלטינית, מדינות המפרץ ומזרח אירופה.
לדברי בראבוס קפסולת המיגון נבנתה בין היתר באמצעות הדפסה בטכנולוגיית תלת-מימד, והיא מספקת הגנה כנגד ירי מרובי סער וצלפים (רמה VR6) לצד מיגון בפני פיצוץ צד קל (רימון או מטען). לדברי החברה, מערכת המיגון מוסיפה כטון למשקל העצמי (הגבוה ממילא) וכדי לשמור על מאפייני ניהוג דומים ככל הניתן לדגם הרגיל, נוספו חיזוקים רבים לשלדת הסולם. הקפיצים, בולמי הזעזועים והבלמים הוחלפו ביחידות מחוזקות ועמידות יותר.
בראבוס תציע כמה רמות גימור: 'פיור' הזהה ל-G הרגיל ו'לקשרי' בעיצוב שמזוהה עם היצרנית, לרבות מכסה מנוע שונה בעל כונסי אוויר, חישוקים ייחודיים ובעיקר תא נוסעים סופר-מהודר ואיכותי.
הגרסה המרשימה ביותר היא 'מישן' האמורה לדברי החברה לשמש כרכב לווי בשיירה מאובטחת. תא הנוסעים הופשט מדיפונים יוקרתיים ואת מושבי העור מחליפים ארבע יחידות במפרט צבאי עם חגורות בטיחות בעלות חמש נקודות עיגון ופתח יציאת חירום בגג למקרה של התהפכות.
יש גם מערכות כיבוי אש וטיהור אוויר המספקת הגנה כנגד אב"כ, תאורת פנים מבצעית (אדומה), מיקרופונים להאזנה על הנעשה מחוץ לרכב האטום (בעצירה ברמזור למשל), מערכת כריזה ואפילו מערכת ראיית לילה. שליטה בהפעלת המערכות השונות מתבצעת באמצעות מסך הממוקם בתא הכפפות מול הנוסע מלפנים.
שינויים נוספים כוללים פגוש קדמי המכיל כננת לצורך חילוץ עצמי, צמיגי שטח BFGoodrich AT וגגון ייעודי עם סוללת תאורת לד בחלקו הקדמי וצמד פרוז'קטורים דינמיים מאחור. מערכת ההנעה עם הילוך כוח ושלוש נעילות דיפרנציאל (מרכזית, אחורית וקדמית) נותרו כציוד תקני כמו ב-G הרגיל.
יחידת ההנעה מתבססת על מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר כפול מגדשי-טורבו מה-G63 AMG אך כמקובל בסדנת השיפורים הוא זוכה לתוספת הספק שעומדת על 800 כ"ס ו-102 קג"מ, 215 כ"ס ו-15.4 קג"מ יותר. אלה מאפשרים לו לזנק ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות בדרך ל-210 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית, נתונים יוצאי דופן לרכב במשקל 3.5 טון.