לכולנו יש את החבר הזה שאנחנו מחזיקים בעיקר בזכות העובדה שהוא "מבין במכוניות". ההוא שנרים אליו טלפון כשנרצה לדעת אם הסכום שביקשו מאיתנו במוסך על ארבעה פלגים זה משהו שמתכתב עם המציאות, וכמובן כדי לברר מה דעתו המלומדת על המכונית שאנחנו זוממים להעמיד בחניה ליד הבית.
אבל בתכל'ס, ועם כל הכבוד לחבר ההוא, מכונית פרטית היא לא עסק זול, וכן עסק שאתם רוצים להגיע אליו הכי מוכנים שאפשר. ולכן כדאי לכם לדעת מה המומחים חושבים על הרכב הבא שלכם. בוחני רכב שזה חלק מקצועם, כאלה שנהגו בכל רכב חדש רלוונטי בעשרים השנים האחרונות נניח. לא רק ב-ynet, אלא בטובים ובמוערכים שבאתרי ומגזיני הרכב בעולם. בהם אוטוקאר, אוטואקספרס וטופגיר הבריטיים, אוטובילד ואוטו-מוטור-ספורט הגרמניים, קאר אנד דרייבר האמריקאי ואחרים
העניין הוא שמבחני רכב, ולא משנה עד כמה הם אטרקטיביים, באופיים הם עשויים להתיש כמעט כמו רמזור קצר-מדי בסוף יום עבודה. כי למרות שחשוב להקיף ולבקר כמה שיותר מערכות ויכולות, כדי לענות על מגוון הדרישות הרחב ביותר של הקורא, עבור חלק ניכר - שלא לומר רוב - של הציבור זה פשוט יותר מדי. אחרי הכל, רבים מהקוראים פשוט רוצים לדעת בזריזות האם כדאי ללכת על הסטיישן כמו זאת שהשכן ממול בדיוק קנה, או על הג'יפון של השכן מלמעלה.
וזו מטרת "מנוע חיפוש". אתר שמציע בעיקר שורה תחתונה - סוג של סיכום עם עוד מספר פרטים חשובים - וציון ממוצע שנגזרים ממבחני רכב שנערכו על ידי ערוץ הרכב ב-ynet בנוסף למספר כלי תקשורת מהחשובים בעולם מאנגליה, גרמניה, איטליה ועוד. עם הסבר פשוט וברור על האיכות והיכולת של כל מכונית. מידע בסיסי לקראת המכונית הבאה שלכם. פשוט מחפשים דגם ספציפי של מכונית, וכעבור שתי דקות כבר יודעים מה המומחים חושבים עליה. ככה קל. החלטם איזו הכי מתאימה ורוצים לדעת עליה הרבה יותר? הכנסו למבחני הדרכים המפורטים של ynet.
ויש עוד תועלת לאתר החדש הזה. סופסוף תוכלו להשתחרר מהחבר ההוא שמבין במכוניות, ויישאר לכם רק ההוא שאתם מחזיקים כי הוא מבין במחשבים.