שברולט קורבט הראשונה מהדור החדש נמכרה במכירה פומבית בעבור לא פחות משלושה מיליון דולר, סכום גבוה פי חמישים מתג המחיר הרשמי למכונית. הרוכש המאושר: ריק הנדריק, הבעלים של קבוצת המרוצים "הנדריק מוטורספורט", המשתתפת במרוצי נסקאר. הסכום יועבר לקרן שמטרתה לשפר את החינוך הציבורי לילדים בדטרויט שבארה"ב. כפי שדיווחנו בעבר, הקורבט העדכנית, שזוכה בצפון אמריקה לביקושים ערים, תשווק באופן רשמי בישראל על ידי היבואנית UMI, ככל הנראה לקראת סוף 2020 או תחילת 2021.
הנדריק יזכה לקבל את הקורבט מדור 8 העדכני, הראשונה שתרד מפס הייצור הסדרתי. המכונית האמריקאית המפורסמת עברה בגרסתה הנוכחית את מסכת השינויים הגדולה ביותר מאז הוצגה לראשונה לפני 67 שנים, תוך מעבר מתצורת מנוע קדמי למרכזי, המקובלת במכוניות על אקזוטיות מבית פרארי, למבורגיני ומקלארן.
שברולט קורבטשברולט קורבט
תצורה זו מאפשרת ביצועים ויכולות דינמיות גבוהות משמעותית הודות לחלוקת משקל מאוזנת יותר, ומאפשרת להוריד את הכוח לאספלט ביעילות גבוהה יותר, והפחתת משקל מהציר הקדמי לטובת היגוי מדויק בהרבה ושיפור יכולת הבלימה עם הפחתה משמעותית בצלילת החרטום.
שברולט קורבטשברולט קורבט
המנוע נותר V8 אטמוספרי (לא מוגדש) בנפח 6.2 ליטר עם 495 כ"ס, אך הוא משודך כעת רק לתיבת שמונה הילוכים כפולת מצמד חדשה. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך פחות מ-3 שניות, נתון דומה לגרסת ZR1, החזקה בהיצע גרסאות הקורבט C7 היוצאת.
שברולט קורבטשברולט קורבט
המכונית אותה יקבל הנדריק, תהיה בעלת צבע שחור למרכב ולגימור הפנימי, ותצוייד בחבילת Z51 הכוללת מושבים המציעים תמיכה משופרת, מערכת פליטה רועשת יותר, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים של ברמבו, צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S, ומערכת טלמטריה מתקדמת.