שתף קטע נבחר

ב.מ.וו בדרך לחשיפת מתחרה למרצדס CLA

היצרנית הגרמנית מתחילה בחשיפה איטית של סדרה 2 גראן קופה, דגם חדש בהיצע שינסה להתמודד מול מרצדס CLA ויתבסס על פלטפורמת הנעה קדמית. השיווק צפוי להתחיל בתחילת 2020

ב.מ.וו חושפת איור ראשון לסדרה 2 גראן קופה, כמו-קופה-עם-ארבעה-דלתות הקטנה בהיצע הדגמים, מתחרה ישירה למרצדס CLA. פרימיירה לדגם צפויה בתערוכת לוס אנג'לס שתיערך בהמשך השנה, ובתחילת 2020 צפוי הדגם החדש להגיע ארצה.

 

 

ב.מ.וו מציינת כי סדרה 2 גראן קופה תתבסס על פלטפורמת הנעה קדמית משותפת לסדרה 1 העתידית (דור 3) שתוצג אף היא בהמשך השנה. בכך תהיה כמעט-סדאן ראשונה של היצרנית שעושה שימוש בהנעה קדמית, פלטפורמה שעד כה הוצעה רק במיניוואן - סדרה 2 גראן טורר - וברכבי פנאי קומקפטיים יותר כמו X1 ו-X2.

 

ב.מ.וו לא מפרסמת פרטים טכניים, אולם ניתן לשער כי היא יחידות ההנעה הרלוונטיות לשוק המקומי יהיו מנועי טורבו-בנזין מוכרים של היצרנית עם שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (שיוצע בכמה רמות הספק), לצד יחידת הנעה היברידית-נטענת.

 

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה ()

המנועים ישודכו לתיבות 7 הילוכים כפולת-מצמד והנעה קדמית או שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. החזקה ביותר תפיק יותר מ-300 כ"ס ותצויד בהנעה כפולה-קבועה בדומה ל-X2 M35i, הגרסה הכוחנית ביותר לרכב הפנאי המבוסס על אותה פלטפורמה.

 

התמונה-איור החלקי שפרסמה ב.מ.וו לא חושפת הרבה מקו העיצוב, למעט יחידות תאורה אחוריות צרות וספוילר צנוע המזקר בקצה דלת תא המטען. בדומה ליריבה מבית וכמקובל בדגמי קופה של היצרנית, גם ה-2 גראן קופה תצויד בדלתות צד נטולת מסגרת לשמשה. מתמונות ריגול שפורסמו ברשת ניתן לציין כי החזית כוללת יחידות תאורה צרות המזכירות את אלה של רכבי הפנאי הקטנים וסבכת כליות ענקית, בדומה לקו העיצוב העדכני של היצרנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים